کد خبر : ۴۶۵۶
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶
خودروکار گزارش می دهد؛
فولکس واگن آلمان و گروه صنعتی ماموت در حالی بر سر همکاری مشترک با یکدیگر به توافق رسیده اند که ظاهرا قرار است این دو شرکت طی ماه جاری، رسما اعلام همکاری کرده و حتی از برخی محصولات مدنظر خود برای عرضه در ایران نیز رونمایی کنند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، از مدت ها قبل زمزمه حضور فولکس واگن در ایران شنیده می شد و اگرچه ابتدا صحبت از همکاری این غول آلمانی با ایران خودرو و سایپا بود، با این حال فولکسی ها به سمت بخش خصوصی تغییر مسیر دادند.

در نهایت با توجه به اعلام نیمه رسمی مسوولان وزارت صنعت،معدن و تجارت و همچنین ثبت شرکتی مشترک به نام "ماموت خودرو" در ایران، مشخص شد فولکس واگن خودروساز بزرگ جهان، با گروه صنعتی ماموت به توافقاتی برای همکاری رسیده است.

هرچند هنوز مسوولان هیچ کدام از دو شرکت موردنظر رسما از عقد قرارداد مشترک و همکاری با یکدیگر صحبت به میان نیاورده اند، با این حال مرد شماره یک ماموت تلویحا از اعلام رسمی این خبر طی اسفند ماه امسال می گوید.

مهرزاد فردوس در پاسخ به این پرسش خودروکار که سرانجام مشارکت ماموت با فولکس واگن به کجا رسیده است، می گوید:همه چیز طی اسفند ماه مشخص خواهد شد؛ منتظر هفته های آینده باشید، زیرا خبرهای خوبی (در مورد همکاری ماموت و فولکس واگن) خواهید شنید.

او در حالی به گفتن همین جمله کوتاه بسنده می کند که گفته می شود طی هفته های آتی، از محصولات مدنظر فولکس واگن در ایران رونمایی خواهد شد. هرچه هست، فولکس واگن و ماموت در سکوت خبری اقدام به عقد قرارداد با یکدیگر کرده اند و گفته می شود از سال آینده، فعالیت مشترک خود را در ایران با تولید محصولاتی مانند پولو آغاز خواهند کرد.

از دیگر محصولاتی که گفته می شود فولکس در ایران عرضه خواهد کرد، می توان به تیگوان و پاسات و البته گلف اشاره کرد.

انتهای پیام/
   
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران