کد خبر : ۴۶۹۹
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
در مراسم تقدیر از برگزارکنندگان همایش خودرو مطرح شد
همایش بین المللی صنعت خودرو که امسال با محوریت فروش و خدمات پس از فروش برگزار شد دست آوردهای بسیار مناسبی داشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، طاهایی مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست تقدیر از برگزار کنندگان چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو گفت: این همایش با اهداف تعیین شده پیش رفت و دست آوردهای بسیار خوبی داشت.


او با اشاره به چاپ کتاب دست آوردهای این همایش گفت: دست آوردهای این همایش حتی بیشتر از حد انتظار بود و اهداف این همایش تا رسیدن به نتیجه نهایی به طور مستمر پیگیری و اجرایی می شود.


منصور معظمی رییس هیئت عامل  ایدرو و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  نیز در مورد اهمیت ویژه صنعت خودرو در کشور گفت: یک تیم کارآمد در ایدرو برای بررسی وضعیت تولید و کیفیت خودرو در کشور تشکیل دادیم و به طور مستمر مسائل مربوط به صنعت خودرو را رصد می کنند.


او ادامه داد: خوشبختانه صنعت خودرو بعد از برجام موفق ترین صنعت کشور بود و توانست از این فرصت به دست آمده استفاده مطلوبی داشته باشد.



معظمی با اشاره به کیفیت خودروهای تولید داخل گفت: هنوز مردم از خودروهای تولیدی کشور رضایت کامل ندارند و باید برای رسیدن به تولیدات با کیفیت تر تلاش مضاعف داشت.


او ادامه داد: تقریبا روزی ۵ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو در کشور تولید می شود و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این رقم در سال آینده به ۶ هزار دستگاه می رسد و در حوزه فروش الان از تولید جلوتر هستیم.

رییس هیئت عامل ایدرو با اشاره به تداوم برگزاری این همایش گفت: سال آینده هم با قدرت و وسعت بیشتر این همایش برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران