کد خبر : ۴۷۰۳
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
مدير بازاريابي شركت سايپاديزل خبر داد؛
مدير بازاريابي شركت سايپاديزل از انجام مقدمات لازم جهت حضور چشمگير اين شركت در دوازدهمين نمایشگاه صنعت خودرو اهواز خبر داد.
به گزارش خودروکار، ابوذر مصلحي با اعلام خبر فوق افزود: سايپاديزل با تدوین برنامه ای جامع و هدفمند و با نمايش محصولات جديد و شرايط متنوع پيش فروش و فروش خودروهاي تجاري در نمايشگاه خودرو اهواز حضوري فعال خواهد داشت.


در اين راستا، محصولاتی چون: كشنده ولوو FH500، كشنده ولوو FH460، ولوو FMX، دانگ فنگ T480 و  کامیونت الوند 8 تن خواب دار در معرض دید عموم قرار می گیرد.


مدیر بازاريابي شرکت سایپادیزل با اشاره به جایگاه استراتژیک استان خوزستان در صنعت حمل و نقل کشور یادآور شد: رتبه دوم در میزان کالای حمل شده با بيش از 3 هزار تن انواع کالا، تعداد قابل توجه پایانه های بار و شرکتهای حمل و نقل کالا و نيز وجود مجموعه هاي بزرگي همچون فولاد، پالایشگاه، پتروشیمی، و صدها واحد صنعتی در استان خوزستان، نشان از ظرفیت های مناسب و جایگاه ویژة حمل و نقل این استان در کشور دارد.


مصلحي اضافه کرد: با توجه به علاقه وافر مردم استان سرافراز خوزستان به گروه محصولات ولوو، 3 محصول ولوو:  FMX-FH460 -FH500 براي نمايش و معرفي بيشتر در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت كه اين گردهمايي، نخستين نمايش و معرفي عمومي محصول جديد ولوو FMX‌ اولين كاميون كمپرسي با گيربكس اتوماتيك در ايران خواهد بود.


این گزارش می افزاید: شركت سايپاديزل با در اختيار گرفتن فضايي بالغ بر 400 متر مربع در قالب ساير شركت هاي گروه خودروسازي سايپا، به نمايش و معرفي دستاوردهاي خود خواهد پرداخت.

گفتني است، دوازدهمين نمايشگاه خودروي اهواز از 7 لغايت 10 اسفندماه در محل دائمي نمايشگاه هاي اهواز برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران