کد خبر : ۴۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه خودرو ژنو (17)
شرکت فولکس واگن از جدیدترین محصول خود تحت نام «آرتئون» در نمایشگاه ژنو 2017 رونمایی می کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، فولکس واگن در توضیح این مدل جدید گفته است که « آرئون» شبیه مدل کوپه پاسات است و از این مدل جدید در نمایشگاه ژنو رونمایی به عمل خواهد آورد. فولگس واگن در توضحات خود پیرامون مدل جدید آرتئون به همین اندازه بسنده کرده و تا کنون هیچگونه اطلاعات دیگری از  فولکس واگن منتشر نکرده است.


آرتئون که در کلاس خودرو های متوسط قرار می گیرد به عنوان  جانشین مدل  کوپه پاسات معرفی شده است. از تنها مشخصاتی که از آرتئون در دسترس است،  می توان به دارا بودن  بدنه ی فست بک و  چهار سرنشین بودن آن اشاره کرد!



حال روزشماری تا آغاز به کار رسمی نمایشگاه ژنو و رونمایی از جدیدترین محصولات دنیای خودرو آغاز شده و بدون شک یکی از مدل هایی که همگان انتظار رونمایی از آن را می کشند، مدل جدید و  به عبارت بهتر سورپرایز شرکت آلمانی فولس واگن است.


گفتی است نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو همواره یکی از مهمترین نمایشگاه های سال به حساب می آید و اکثر شرکت های سازنده ی خودرو برای حضوری قدرتمند و تاثیر گذار در این نمایشگاه خود را آماده می کنند.  این نمایشگاه از 19 لغایت 29 اسفند (9 تا 19 مارس) در ژنو -دومین شهر پر جمعیت سوئیس- برگزار خواهد شد.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منیع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران