کد خبر : ۴۸۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت سیباموتور به عنوان عرضه کننده و ارائه دهنده خدمات پس از فروش چهار محصول کشنده و کامیونت شرکت چینی FAW در ایران شناخته می شود و این شرکت در سال گذشته میلادی(2016) توانسته 1222 دستگاه خودرو را در بازار ایران به فروش برساند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت سیباموتور نماینده رسمی FAW چین در ایران که واردات و خدمات پس از فروش کاموینت و کشنده های این خودروساز چینی را بر عهده دارد، تا به امروز چهار محصول سنگین وزن را به ایران آورده است.

شرکت سیباموتور در سال میلادی گذشته توانسته 1222 دستگاه خودرو در بازار ایران عرضه کند و با این رکورد توانست رتبه اول نمایندگان شرکت FAW چین را از آن خود کند.

FAW J6

خودرو FAW J6 در دو مدل کشنده تک محور و جفت در بازار ایران عرضه می شود که مدل تک محور از گیریبکس دستی آلمانی بهره می‌برد که دارای دو دنده عقب و 16 دنده جلو است، در کنار این گیریبکس یک موتور 6 سیلندر خطی 24 سوپاپ توربوشارژ حضور دارد که حجم موتور 11 هزار و 40 سی سی آن 1900 اسب بخار قدرت تولید می کند. برای خرید این محصول باید مبلغ 243 میلیون و 200 هزار تومان پرداخت کرد.





در مدل جفت محور این خودرو سیستم موتور، گیریبکس و سیلندرها تغییری نکرده و تنها در قسمت ابعاد طول خودرو، فاصله محورها، وزن خودرو، حداکثر نیروی مجاز بر محورها و ظرفیت باک تغییر کرده است. این محصول نسبت به مدل تک محور حدود 15 میلیون تومان گران‌تر است.






شاسی کامیون کمپرسی

این خودرو که ظاهری همچون J6 دومحور دارد از خانواده  FAW J6 گرفته شده و مشخصات فنی موتور، گیریبکس و سیلندر یکسانی با خودرو J6 دومحور دارد.
اما نباید فراموش کرد که این دو مدل خودرو در ظاهر با هم متفاوت هستند و از این تفاوت‌ها می توان به اندازه طول، ارتفاع، فاصله بین مرکز چرخ های عقب و وزن خودرو اشاره کرد، لازم به ذکر است که حجم باک کامیون کمپرسی معادل حجم باک J6 تک محور است. شرکت قیمت شاسی کامیون کمپرسی را در بازار ایران 266 میلیون تومان اعلام کرده است.




FAW Tiger

این محصول FAW که توسط سیباموتور در ایران عرضه می‌شود، از گیریبکس دستی 6 سرعته بهره می برد که تنها یک دنده عقب برای آن در نظر گرفته شده است.

این خودرو موتور 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ توربورشارژ را درون خود احساس می کند که حجم موتور 3760 سی سی آن 2600 اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

حجم باک این خودرو برخلاف مدل های معرفی شده 130 لیتر است و همچون دیگر اعضای خانواده از سوخت دیزل استفاده می کند. ناگفته نماند که این محصول FAW برخلاف دیگر اعضای سیباموتور تهویه مطبوع دستی دارد. این محصول را می توان ارزان ترین محصول سیباموتور با قیمت 82 میلیون و 900 هزار تومان دانست.













انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران