کد خبر : ۴۸۹۶
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
خودروکار گزارش می دهد؛
نمایشگاه بین المللی Motobike 2017 با معرفی جدیدترین محصولات دنیای موتورسیکلت و دوچرخه به کار خود در استانبول پایان داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، نمایشگاه موتورسیکلت استانبول که تازه های دنیای موتور سیکلت و دوچرخه را به نمایش گذاشت، سرانجام یک شنبه  26 فوریه به کار خود پایان داد. نمایشگاه امسال علاوه براینکه  فرصتی برای لذت بردن علاقه مندان به موتور سیکلت و دوچرخه از محصولات به نمایش گذاشته شده بود، فرصتی طلایی برای شرکت کنندگان یا به عبارت دیگر برندهای پیشرو در صنعت موتور سیکلت و دوچرخه نیز به حساب می آمد.



در بخش موتور سیکلت، 80 شرکت کننده با معرفی بیش از 200 مدل حضور داشتند. همچنین بخش دوچرخه نیز به واسطه ی حضور 16 شرکت دوچرخه ساز و در معرض نمایش قرار گرفتن بیش از 65 مدل دوچرخه، داغ تر از سال های گذشته بود. البته نمایشگاه امسال قدری با سال های گذشته متفاوت بود چرا که در طول برگزاری نمایشگاه، سمینار ها و کارگاه های آموزشی نیز برگزار شد.

در نمایشگاه Motobike 2017 به لطف اسپانسر هایی همچون شرکت های فورد و اوپت( opet)، و کمک  های صورت گرفته از سوی  انجمن های MOTED، BİSED و MOTODER ، بیش از 50 موتورسیکلت و دوچرخه جدید معرفی و رونمایی شد. از بین مدل هایی که نگاه بازدیدکنندگان را به خود  معطوف کرده بود باید به مدل های جدید« یاماها MT-25» ،«بی ام و Motorrad G310R» و مدل بروز شده ی«هوندا CBR1000» اشاره کرد. دیگر نکته قابل توجه نمایشگاه امسال ، حضور رانندگان مشهور مسابقات موتورسیکلت داکار همچون ژوان باردا و پائولا گونگالوس، رانندگان تیم هوندا بود.


همچنین  معرفی و رونمایی از  مدل Bajaj Dominar 400 ، در روز نخست نمایشگاه صورت گرفت تا استارت ورود این مدل به اروپا زده شود.


گران قیمت ترین موتور سیکلت حاضر در نمایشگاه امسال، مدل Ducati Panigale 1299S با  قیمتی 55 هزار دلاری بود.


یکی از زیباترین موتور سیکلت های  شرکت کننده در نمایشگاه  Motobike expo استانبول، مدل چشم نواز Triumph Bobber  بود.


لازم به ذکر است نمایشگاه Motobike 2017 که اولین و تنها نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت در ترکیه به حساب می آید، از تاریخ  23 فوریه به مدت سه روز  در سالن های 9، 10 و 11  مرکز نمایشگاه های استانبول  با مساحت 17 هزار متر مربع مساحت برگزار شد.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پبام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران