کد خبر : ۴۹۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
مهم‌تر از طراحی ظاهری، بخش مولد قدرتی این محصول بسیار حائز خواهد بود که درست همانند برادران کوپه و سدانش، به پیشرانه‌ای هشت سیلندر قدرتمند مجهز شده است
به گزارش خودروکار، سال گذشته بود که در عرض یک ماه، شاهد تقویت مرسدس بنز S63 AMG سدان به همراه نسخه کوپه این مدل بودیم که علاوه بر طراحی ظاهری، پیشرانه‌ای قدرتمند 850 اسب بخاری هم بر روی آنان مورد استفاده قرار می‌گرفت.

براباس قوی‌ترین بنر کروک جهان را معرفی کرد(+عکس)
حال شرکت تیونینگ براباس که تنها شاهد تقویت و بروزرسانی محصولات مرسدس بنز توسط این شرکت تیونینگ آلمانی هستیم. دوباره به سراغ سری محصولات S63 مرسدس بنز رفته است، اما این بار نسخه کروکی این مدل را انتخاب کرده تا جمع خانوادگی مرسدس بنز S63 AMG را به طور کامل تقویت کرده باشد.

براباس قوی‌ترین بنر کروک جهان را معرفی کرد(+عکس)

براباس قوی‌ترین بنر کروک جهان را معرفی کرد(+عکس)

براباس قوی‌ترین بنر کروک جهان را معرفی کرد(+عکس)
اول از همه در چهره این خودرو می‌توان یک طراحی جذاب‌تر و اسپرت را شاهد بود که به لطف رینگ‌های بزرگ آلیاژی مشکی رنگ، چراغ‌های پیشانی جدید با قاب داخلی مشکی رنگ، مجموعه سپری کاملا جدید با نصب یک بامپر آیرودینامیکی زیر آن، سیستم اگزوز تیتانیومی اسپرت، دیفیوزری بزرگ در زیر سپر و در آخر هم به لطف نصب یک باله آیرودینامیکی فیبرکربنی در انتهای بدنه محقق شده است، ولی مهم‌تر از طراحی ظاهری، بخش مولد قدرتی این محصول بسیار حائز خواهد بود که درست همانند برادران کوپه و سدانش، به پیشرانه‌ای هشت سیلندر قدرتمند مجهز شده است که در ادامه بیشتر در رابطه با آن سخن خواهیم گفت.


 درست همانند مدل‌های کوپه و سدان مرسدس بنز S63 AMG، شرکت تیونینگ براباس برای نسخه کروکی مرسدس بنز S63 AMG هم پیشرانه‌ای 6 لیتری هشت سیلندر توربودوقلو در نظر گرفته است

براباس قوی‌ترین بنر کروک جهان را معرفی کرد(+عکس)
که با تقویت سنگین سخت افزاری و نرم افزاری در کنار استفاده از ورودی‌های بزرگ‌تر هوا و مانیفولدهای طلایی دود، موفق به تولید حداکثر قدرتی 850 اسب بخاری در کنار گشتاور 1450 نیوتن متری شده است که می‌تواند حداقل شتاب صفر تا صد 3.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت بیش از 350 کیلومتر بر ساعتی را به همراه داشته باشد، ولی خب شرکت براباس برای حفاظت از جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک این خودرو (مجهز به پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان)، گشتاور ورودی گیربکس را بر روی 1150 نیوتن متر محدود کرده است.


منبع: عصر ایران

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران