کد خبر : ۴۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
عجیب اما واقعی
کمپانی آلمانی فراخوان یک میلیون از جدیدترین خودروهای خود را آغاز کرده و اعلام کرده تا کنون هیچ جراحت یا مرگی در خصوص این آتش‌سوزی‌ها گزارش نشده است.
به گزارش خودروکار، اگر روشن شدن بنز مدرن و جدیدتان طول می‌کشد و فشار دکمه استارت باعث روشن شدن موتور نمی‌شود، فشار بیشتری به خودرو وارد نکنید، چرا که ممکن است همین واقعه سرآغاز یک آتش‌سوزی باشد.

به نقل از رویترز، گروه صنعتی دایلمر اعلام کرده که خودروهای جدید مرسدس بنز در سراسر جهان با ریسک خطر آتش‌سوزی مواجه هستند و تا کنون 51 مورد از آن گزارش شده است.
فراخوان یک میلیون بنز


کمپانی آلمانی فراخوان یک میلیون از جدیدترین خودروهای خود را آغاز و اعلام کرده تا کنون هیچ جراحت یا مرگی در خصوص این آتش‌سوزی‌ها گزارش نشده است.

بنز اعلام کرده مشکل در این خودروها به یک فیوز معیوب مرتبط است. در بازار آمریکا مراحل بازیابی و تعمیر اجرایی خواهند شد و خودروهای فروخته نشده در نمایندگی‌ها نیز مورد بررسی دوباره قرار خواهند گرفت.

فراخوان یک میلیون بنز به دلیل نقص فنی


سخنگوی بنز در این خصوص گفت: هیچ وسیله نقلیه جدیدی به فروش نخواهد رسید تا معضل فیوز آن برطرف شده و خودروها به فیوزهای جدید مجهز شوند.

از میان خودروهای فراخوان شده حدود 307 هزار و 629 دستگاه در آمریکا وجود دارند. با این وجود مرسدس با این سرعت فراخوان خود در دیگر کشورها را اعمال نکرده است و احتمالا به زمان بیشتری نیاز دارد. آمریکا در کنار چین و آلمان یکی از سه بازار بزرگ مرسدس- بنز به شمار می‌آید.

فراخوان یک میلیون بنز


سخنگوی مرسدس بنز اعلام کرده که از میان 51 گزارش آتش‌سوزی بنز 30 نمونه در آمریکا گزارش شده است.

این فراخوان در خصوص مدل‌های جدید مرسدس به ویژه ساخته شده‌های سال 2017 است. مرسدس و دایلمر اعلام کرده‌اند که اطلاع رسانی تفکیکی خود را از اواخر ماه مارس در آمریکا اعلام خواهند کرد. البته آنها در خصوص اطلاع رسانی به صاحبان جدیدترین‌های بنز در دیگر کشورها اطلاع‌رسانی نکرده‌اند.


به گزارش اتونیوز کمپانی مادر دایلمر نیز در این خصوص افزود که شاید این اتفاق برای برخی از مدل‌های ویژه کلاس E، CLA و GLC ساخته شده بین سالهای 2015 تا 2017 رخ دهد. تمام خودروهای فراخوان بین یک فوریه 2014 تا 1 فوریه 2017 ساخته شده اند.


منبع: عصر ایران

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران