کد خبر : ۵۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
مدیرعامل سایپایدک خبر داد:
مدیرعامل سایپایدک از آمادگی نمایندگی‌های سایپا برای بازدیدهای قبل از سفر و انجام سرویس‌های دوره‌ای خودروهای مشتریان گروه سایپا خبر داد.
به گزارش خودروکار، علیشاهی به آمادگی کامل شبکه نمایندگی‌های سایپا برای اجرای طرح امداد نوروزی اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد سفرهای نوروزی با خودروی شخصی، نمایندگی‌های سایپا آماده بازدیدهای قبل از سفر و ارائه سرویس‌های دوره‌ای هستند تا هموطنان با خاطری آسوده تعطیلات را سپری کنند.

مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: کیفیت حرف اول و آخر را در خدمات نمایندگی‌ها می‌زند و تمام نمایندگی‌ها خود را ملزم به تامین رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت می‌دانند.


او ادامه داد: با برنامه ریزی و تدابیر اندیشیده شده، قطعات یدکی پر مصرف و مورد نیاز برای شبکه نمایندگی‌ها تامین شده و از این بابت هیچ خودرویی بخاطر کمبود قطعه در ایام پیش از نوروز و همچنین تعطیلات نوروز معطل نخواهد شد. با این وجود، تمهیداتی پیش‌بینی شده تا در مواقع ضروری نیز قطعات یدکی مورد نیاز در کوتاهترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال ‌شوند.


علیشاهی در ادامه ضمن توصیه به مشتریان برای استفاده از خدمات سایپاکارت طلایی در ایام نوروز، گفت: مشتریان محترم می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها و تهیه سایپاکارت طلایی از خدمات کم نظیر و فراوان آن استفاده کنند تا هم در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده باشند و هم با آرامش خاطر از خدمات امدادی استفاده نمایند.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران