کد خبر : ۵۰۹۱
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
گزارش خودروکار از نمایشگاه خودرو ژنو (65)/ طراح لامبورگینی در پاسخ به خودروکار:
مدیر طراحی لامبورگینی در مورد طراحی محصولات این شرکت گفت: اصالت، پیشتازی و خلاقیت مهمترین عامل تمایز لامبورگینی با رقبا است.
به گزارش خبرنگار اعزامی خودروکار به ژنو، مدیر طراحی لامبورگینی در مورد طراحی خودرو جدیدشان  به خودروکار گفت: ما در طراحی این ماشین همان اصولی را رعایت کرده ایم که اساس برندمان را تشکیل میدهند.


او ادامه داد: در طراحی اورکان پرفورمانت اصالت لامبورگینی را می توان در خطوط طراحی آن مشاهده کرد، اما البته ویژگی های دیگری نیز وجود دارند که اورکان آنها را دنبال می کند.


مدیر طراحی لامبورگینی توضیح داد: این خودرو علاوه بر داشتن عملکردی فوق العاده از طراحی پیشرویی نیز بهره می برد و مساله خلاقیت را نیز می توان در ترکیبات خاص مورد استفاده در این ماشین مشاهده کنیم.


او در مورد تیم طراحی لامبورگینی گفت: ما تیمی کوچک اما در عین حال سریع هستیم، در واقع سریع و خشمگین (اشاره به نام یک فیلم مشهور) کار با این تیم بسیار مایه مسرت من است زیرا همگی ما بسیار پرشور و با انگیزه هستیم.


او ادامه داد: همه ما از هر روز کاری مان واقعا لذت میبریم و از خلق مدل های جدید برای لامبورگینی بسیار خوشحال هستیم. تیم کوچک ما از آخرین فناوریهای روز دنیا بهره می برد اما در عین حال همگی قادر به طراحی دستی هستیم.



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران