کد خبر : ۵۱۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
«خودروکار» گزارش می دهد؛
حجم فروش و درآمد گروه خودروسازی آلمانی BMW در سال 2016 میلادی به بالاترین میزان در تاریخ این شرکت رسیده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بر اساس اعلام گروه خودروسازی "ب ام و"، حجم فروش و درآمد سال گذشته‌ی این شرکت ، در تاریخ  "ب ام و"  تا به امروز بهترین و بالاترین ارقام محسوب می شود.

بنابر اعلام گروه خودرو سازی "ب ام و"، که صد و یکمین سال حیات خود را تجربه می کند، آمار فروش در بخش خودرو در سال 2016 میلادی نسبت به سال گذشته ی آن با افزایشی 5.3 درصدی  به 2 میلیون و 367 هزار خودرو رسیده است.

میزان فروش بخش موتور سیکلت این شرکت آلمانی نیز با 5.9 درصد افزایش ، رقم 145 هزار دستگاه موتور سیکلت در سال 2016 را به ثبت رسانده است. بدین ترتیب این آمار از روند رو به رشد گروه خودروسازی "ب ام و"، که سه برند  "ب ام و"، مینی و رولز رویس را در بر می گیرد، حکایت دارد.



گروه خودروسازی "ب ام و" در سال گذشته‌ی میلادی درآمد 92 میلیارد و 163 میلیون یورویی را تجربه کرد تا رکوردی جدید در تاریخ "ب ام و" ثبت شود.

همچنین آمار فروش خودرو های الکتریکی گروه خودروسازی "ب ام و" در سال گذشته، از مرز 62 هزار دستگاه گذشت و طبق اعلام "ب ام و" ، خودروی مدل BMW i3 این شرکت، نقش به سزایی در ثبت این رکورد داشته است.

آمار فروش مدل BMW i3 از سال 2013 میلادی که برای نخستین بار وارد بازار شد، هر ساله رو به افزایش بوده و همین امر سبب شده است که گروه خودروسازی "ب ام و"، تولید و فروش 100 هزار دستگاهی خودرو های الکتریکی در سال 2017 را هدف گذاری کند.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران