کد خبر : ۵۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
«خودروکار» گزارش می دهد؛
اولین موتور سیکلت پرنده جهان با ساختار کوآدکوپتر، نخستین پروازش را با موفقیت پشت سر گذاشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، همگی ما با دِرون های پرنده آشنایی داریم. با اینکه این ابزار پرنده بیشتر در حرفه‌ی عکاسی و فیلمبرداری کاربرد دارد، اخیرا کابرد های متفاوت تر از آنها را نیز مشاهده کرده ایم. برای مثال ماه گذشته بود که شرکت خودروساز "ب ام و" از دِرون ها به عنوان یاری رسان در کارخانه هایش استفاده کرد.

اکنون نیز شاهد اولین موتور سیکلت پرنده جهان با دارای بودن ساختار دِرون های کوآدکوپتر هستیم. این موتور سیکلت پرنده Scorpion ( عقرب) نام دارد و توسط شرکت hoversurf ساخته شده است.



چندی پیش شرکت ب ام و نیز از موتور سیکات پرنده ی خود تحت نام «BMW R1200GS» رونمایی کرد. البته ساختار این دو موتور سیکلت پرنده کاملا با یکدیگر متفاوت است.


صنعت موتور سیکلت سازی جهان مدت زمان زیادی است که به سیر یکنواخت خود ادامه می دهد و  بدون شک نیازمند یک تحول عظیم در ساختار موتور سیکلت های حال حاضر موجود در دنیا هستیم تا این صنعت پر طرفدار از یکنواختی رهایی پیدا کند.

حال این امر تا حدودی در حال تحقق است چرا که زمزه های ورود موتور سیکلت های پرنده به صنعت موتور سیکلت سازی جهان شنیده می شود و به تازگی نیز موتور سیکلت های  پرنده ی جهان تست های پرواز خود را با موفقیت پشت سر گذاشته اند تا این موفقیت نوید تحول صنعت موتور سیکلت سازی جهان در آینده ی نزدیک را بدهد. 




مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: motosiklet.net

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران