کد خبر : ۵۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
«خودروکار» بررسی کرد؛
امروزه به دلیل تنوع بسیار زیاد خودرو ها، خریداران دچار سردرگمی می شوند. شاید فکر کنید به دلیل زیاد شدن علاقه خریداران به شاسی بلند ها و کراس اوور ها، خودرو های هاچ بک از دور خارج خواهند شد اما این گونه نیست.
به گزارش خبرنگار خودروکار، کراس اوور ها یا همان نیمه شاسی بلند ها محبوب هستند اما اگر به آمار فروش ماهیانه نگاهی بیاندازیم مشخص می شود که همچنان علاقه شدیدی برای خودرو های هاچ بک در بازار وجود دارد. اگر نگاهی به واکس هال "Astra" بکنیم متوجه می شویم که چرا این خودرو ها طرفدار دارند.


این خودرو با وجود هاچ بک بودن،  یک  خودرو 5 سرنشینه است و به آن اندازه جا دارد که بتوانیم وسایل مورد نیاز خود را با این خودرو حمل کنیم. و همچنین موتور این خودرو هم دارای حالت "economy" برای کسانی است که می خواهد در مصرف سوخت صرفه جویی کنند و هم دارای قدرت کافی برای کسانیست که دوست دار آن هستند.


ما برای انتخاب بهترین هاچ بک های سال 2017 ویژگی هایی مانند هندلینگ خوب، راحتی و لذت رانندگی را بررسی کردیم. اگر خودرویی ترکیبی از این ها را داشته باشد در لیست ما جای خواهد داشت. با این که واکس هال "Astra" در صدر لیست ما قرار دارد اما هر کدام از این هاچ بک ها به نوبه خود بهترین هستند.


همچنین خریداران این هاچ بک ها انتظار دارند که خودرو هایشان دارای امکانات کافی و خوبی باشد. خریداران دوست دارند که در روز های سرد زمستان بر روی صندلی های دارای سیستم گرم کن بشینند و یا اینکه بتوانند گوشی خود را ار طریق بلوتوث به سیستم صوتی متصل کنند.

با توجه به این ویژگی ها فهرست بهترین هاچ بک های سال به صورت زیر است:


1- Vauxhall Astra






2- Renault Megane






3- SEAT Leon
 





4- Skoda Octavia






5- Mazda 3






6- Volkswagen Golf






7- Peugeot 308






8- BMW 1 Series






9- Kia Cee’d






10- Audi A3






مترجم خودروکار: مازیاز جعفریه
منبع: Auto Express

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران