کد خبر : ۵۱۹۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
خودروکار گزارش می دهد؛
آیین افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا امروز صبح طی مراسمی در هتل المپیک تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ محمد فخاری، معاون عملیات امداد خودرو سایپا، با بیان اینکه هر سال این طرح برگزار می شود، گفت: طرح امداد نوروزی سایپا از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین برگزار می شود.

او ادامه داد: پیش بینی سبد قطعات، تجهیز ناوگان امدادی و پیش بینی ۶ هزار و ۵۰۰ نفر- روز کشیک از جمله اقدامات ما برای طرح امداد نوروزی سایپا است.

فخاری اظهار کرد: ۲۹۰ نمایندگی در شیفت اول و ۲۵۰ نمایندگی در شیفت دوم و همچنین ۲۳ نمایندگی شبانه روز در شهرهای بزرگ فعال خواهند بود.

معاون عملیات امداد خودرو سایپا با بیان اینکه ساختار نظارتی برای این طرح وجود دارد، تصریح کرد: نظارت از طریق ستاد طرح، دفاتر منطقه ای، انجمن های صنفی و مدیریت بازرسی شرکت سایپا یدک صورت می پذیرد.

او با اشاره به استفاده از نرم افزارها، گفت: امسال حدود ۱۰ درصد کاهش زمان انتظار خواهیم داشت.

فخاری ادامه داد: در این طرح اعزام هوشمند ناوگان امدادی خواهیم داشت که با استفاده از نقشه و مکان خرابی خودرو، در سریعترین زمان ممکن نزدیکترین واحد امدادی به محل اعزام خواهد شد.

معاون عملیات گروه سایپا افزود: مشتری نیز با استفاده از پیامک ارسالی می تواند به صورت آنلاین مشخصات خودروی امدادی و مکان و موقعیت آن را پیگیری کند.

او با اشاره به نرم افزار موبایل امداد خودرو سایپا، توضیح داد: مشتریان نی توانند با استفاده از نرم افزار موبایلی به راحتی درخواست امداد کنند و همچنین امکان پیگیری فاکتورها نیز در سایت فراهم شده است.

فخاری با اشاره به همکاری با سامانه ۱۴۱ راهداری، بیان کرد: کسانیکه نرم افزار سامانه ۱۴۱ را دارند می توانند به صورت آنلاین واحدهای امدادی سایپا را پیگیری کنند.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران