کد خبر : ۵۲۰۶
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
از سوی« مجله بین المللی فناوری لاستیک»، شرکت Continental به عنوان تولید کننده ی برتر لاستیک در سال 2016 انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت کونتیننتال که یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده قطعات خودرو در جهان به حساب می آید، موفق به کسب جایزه « تولید کننده ی برتر لاستیک سال » شد. این جایزه که از سال 2008 میلادی روی کار آمده است، امسال نیز طی مراسمی که در طول نمایشگاه Tire Technology 2017Expo در شهر هانوفر آلمان برگزار شد، از سوی« مجله بین المللی فناوری لاستیک» به شرکت آلمانی کونتیننتال اهدا شد.


هیئت ژوری 27 نفره ی مجله ی بین المللی فناوری لاستیک که از متخصصان امریکایی، اروپایی، هندوستانی و ژاپنی تشکیل شده است، سرانجام پس از بررسی یک ساله ی عملکرد شرکت های مختلف سازنده ی لاستیک در جهان، تصمیم به انتخاب شرکت  تولید کننده ی لاستیک آلمانی کونتیننتال به عنوان تولید کننده ی برتر سال 2016 میلادی در زمینه تولید لاستیک گرفتند.


گفتنی است که شرکت کونتیننتال از سال 2011 میلادی به بعد طی  برنامه ی « چشم انداز 2025 کونتیننتال» اقدام به ساخت کارخانه در کشور های چین، روسیه و امریکا کرد که تاسیس این کارخانه ها بیش از 3 میلیارد یورو برای این شرکت آلمانی خرج برداشت. و همچنین هر ساله نیز به توسعه دادن این کارخانه ها ادامه می دهد که مبلغ سرمایه گزاری شده از سوی کونتیننتال برای توسعه این کارخانه ها  سالانه 350 میلیون یورو اعلام شده است. پس بدین ترتیب  جایزه ی « تولید کننده ی برتر لاستیک سال » نمی توانست برنده ای بجز شرکت کونتیننتال داشته باشد. چرا که در حال حاضر حرف اول در تولید لاستیک جهان را کونتیننتال می زند.


لازم به ذکر است،کونتیننتال(Continental) که با نام «کونتی» شناخته می‌شود، بزرگترین شرکت تولیدکننده قطعات خودروهای سبک و سنگین در کشور آلمان به حساب می آید و متخصص در تولید انواع لاستیک‌ها، سیستم‌های ترمز، سیستم‌های کنترل پایداری خودرو و طیف وسیعی از قطعات و تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی، در صنایع خودروسازی و حمل‌ونقل است.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران