کد خبر : ۵۲۴۲
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
مدیرعامل سازه گستر خبر داد:
مدیرعامل سازه گستر در جلسه بررسی موانع و راهکارهای ارتقاء زنجیره تامین با حضور هئیت مدیره، معاونین و مدیران شرکت سازه گستر روند تولید در سال جاری را موفقیت آمیز ارزیابی کرد.

به گزارش خودروکار، آخرین جلسه بررسی و تشریح فعالیت های حوزه تامین و تولید در شرکت های زنجیره تامین و قطعه سازان با ارائه گزارش عملکرد برگزارشد.

معصوم نجفیان، مدیرعامل سازه گستر با اشاره به روند تولید در سال 95 و رسیدن به تولید 570 هزار دستگاه خودرو گفت: باتوجه به مشکلات در شش ماه نخست سال جاری روند تولید از 40 هزاردستگاه در ماه آغاز شد و این تعداد در 6 ماه دوم به 60 هزار دستگاه رسید.

وی افزود: در ابتدای سال 95 برنامه طرح تحول در شرکت سازه گستر با هدف ارتقاء جایگاه برند سازمانی، تعالی سرمایه های انسانی و مشارکت همه لایه های سازمانی آغاز شد و رسیدن به جایگاه فعلی منتج از اجرای صحیح این برنامه توسط تمامی همکاران بود.

مدیرعامل سازه گستر با تاکید بر شروع هوشمندانه تولید در سال آتی یاد آور شد: اقدامات شایسته ای در حوزه های تامین و برنامه ریزی سازه گستر صورت گرفته و با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و نیاز هموطنان به خدمات و تامین به موقع قطعات مورد نیاز در این زمینه نیز کارهای قابل تقدیری انجام شده تا هموطنان عزیز بتوانند سفر بدون دغدغه ای را داشته باشند.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران