کد خبر : ۵۲۴۷
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
«خودروکار» گزارش می دهد؛
با توجه به این مساله که فروشندگان خودرو به خوبی شیوه های چانه زنی را می دانند و خریداران را به خوبی می شناسند، فبل از خرید خودرو جدید باید این 5 نکته را بدانید.
به گزارش خبرنگار خودروکار، رعایت این 5 نکته ضروری است:

1- قبل از رفتن برای خرید خودرو، قیمت و مشخصات را در وب سایت های اینترنتی جست و جو کنید. با این کار شما هم با قیمت حدودی و هم با امکانات آن آشنا خواهید شد و کم تر تحت تاثیر فروشندگان و دلال ها قرار خواهید گرفت. مدل های را که مد نظر دارید به خوبی بررسی کنید تا اطلاعات غلطت موجب انتخاب اشتباه نشود.

2- هنگامی که به نمایندگی فروش خودرو می روید آرامش داشته باشید. به یاد داشته باشید که فروشنده هر روز در حال انجام این کار است و در ازای آن پول می گیرد. دانستن این امر رکن اساسی در مذاکره است. اگر شما مطمئن به نظر بیایید همه چیز کمی تعدیل خواهد شد.

3- حداقل قیمت را بدانید و هیچ موقع سر رقمی پایین تر از آن چانه زنی نکنید. چون قیمت پایه قیمتی است که شرکت موظف است خودرو را بفروشد و در غیر این صورت معامله ای صورت نخواهد گرفت. نکته دیگر این که پس از توافق قیمت به هیچ بهانه ای اگر قیمتی بالاتر از آن پیشنهاد شد، نپذیرید.

4- هنگامی که بحث مالی و سود مطرح می شود، سعی کنید به نمایندگیی بروید که قابل اطمینان از است. از قبل نرخ سود و مسائلی مانند این را برای خود محاسبه کنید و نگذارید که فروشنده آن ها را برای شما انجام دهد.

5- و اما این مهم ترین قانون این است که هنگامی که شما به مراکز فروش می روید، آمادگی این را داشته باشید که بدون هیچ گونه توافق و خریدی از آن جا بیرون بیایید. نگذارید که زرق و برق نمایشگاه و خودرو ها شما را تحت تاثیر قرار دهند. هر گاه از روند کار ناراضی بودید معذرت خواهی کنید و آن جا را ترک کنید. اگر با نکته جدید مواجه شدید و آمادگی آن را نداشتید، به خانه بروید و بر روی آن فکر کنید. به هیچ عنوان تحت فشار تصمیم نگیرید به دلیل اینکه این مراکز هر روز فعالیت می کنند و شما می توانید روز دیگری را برای خرید انتخاب کنید.

مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: AutoBlog


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران