کد خبر : ۵۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
به منظور تکمیل سبد محصولات و تامین نظر مشتتریان صورت گرفت؛
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تکمیل سبد محصولات خود و تامین نظر مساعد مشتریان و متناسب با سطح بودجه آنان، اقدام به عرضه هزار و 800 دستگاه محصول کپچر در سال 95 کرده است که این تعداد کمتر از تولید یک روز ایران خودرو است.
به گزارش خودروکار، به طور معمول خودروسازان آن بخش از محصولات را که از نظر تیراژ برای راه‌اندازی خط تولید مقرون به صرفه نیست به صورتCBU  وارد می‌کنند تا بتوانند علاوه بر مشتریان محصولات تولیدی، جوابگوی نیاز مشتریان خاص خود هم باشند.


نکته قابل توجه این است که تعداد واردات خودروهای کپچر در مقایسه با تولید 650 هزار دستگاه محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در سال 95 کمتر از نیم درصد بوده و در مقایسه با کل واردات خودروهای خارجی در سال 95 بسیار ناچیز است.


شبکه خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو با حدود 800 نمایندگی در کل کشور پشتوانه مناسبی برای خریداران خودرو های سی بی یو مانند کپچر خواهد بود.



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران