کد خبر : ۵۲۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
سومین آزمایشگاه نوآوری شرکت فرانسوی رنو این بار در پایتخت فرانسه شهر پاریس بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت فرانسوی رنو پس از دره سیلیکون و تل آویو اینک سومین آزمایشگاه نوآوری خود را با نام  «Le Square» در شهر پاریس بازگشایی کرده است. این آزمایشگاه در نزدیکی کارخانه‌ی رنو در  شهر بولونی-بیانکور که در حومه شهر پاریس قرار دارد افتتاح شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی  وب سایت رسمی شرکت رنو، این شرکت پس از بازگشایی آزمایشگاه های نوآوری خود در  شهرهای  سان خوزه امریکا( معروف به دره سیلیکون) و تل آویو، سرانجام سومین آزمایشگاه نوآوری خود را در پاریس با نام «Le Square» افتتاح کرد تا گامی مهم در توسعه بخش نوآوری و بروز رسانی محصولات خود برداشته باشد.

 شرکت رنو در چند سال اخیر با پیشرفت های چشمگیری در تولید محصولات همراه بوده است که از ثمرات آن باید به در دست گرفتن بازار فروش بسیاری از کشور ها از جمله ایران توسط این خودروساز فرانسوی اشاره کرد. حال افتتاح سومین آزمایشگاه نوآوری رنو، عزم جدی این خودروساز مشهور را در تداوم پیشرفت های چند سال اخیر خود نشان می دهد.

در مورد آزمایشگاه های قبلی این شرکت باید افزود که اولین آزمایشگاه رنو در سال 2011 میلادی در شهر سان خوزه امریکا و با همکاری نیسان افتتاح شد. همچنین از سال 2016 میلادی با پیوستن آزمایشگاه نوآوری تل آویو به بخش توسعه و تحقیق این خودروساز فرانسوی، فعالیت های رنو در زمینه تکنولوژی های جدید صنعت خودرو افزایش یافت.

 به عبارت دیگر می توان گفت خودرو های الکتریکی و تکنولوژی های رانندگی خودکار و یاری رسان های موجود در جدیدترین محصولات این شرکت، توسط این آزمایشگاه ها روی کار آمده است تا رنو از دیگر رغبای خود در زمینه ی پیشرفت تکنولوژی عقب نمانده باشد.

 

مترجم خودروکار: فاضل سوری

منبع: otohaber.com.tr


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران