کد خبر : ۵۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
رئيس ايدرو در همايش بازرسان شرکت بازرسي و کيفيت استاندارد ايران :
براساس نتایج شاخص ارزیابی کیفی IQS، کیفیت خودروهای تولیدی در سطح جهان ۱٫۱ و شاخص کیفیت خودرو های تولیدی در ایران ۶۵/۳ درصد است
به گزارش خودروکار، معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در همایش بازرسان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با اشاره به اینکه باید برای حل مسائل و مشکلاتی مانند محیط زیست ، ترافیک و… نگاه سیستمی داشته باشیم ، گفت : اگر بپذیریم تحقق کیفیت، مسئولیت همه ماست ، آن زمان در محصولات و رفتار هایمان به بهترین شکل عمل خواهیم کرد .

منصور معظمی با بیان اینکه صنعت خودرو از فرصت پسابرجام به بهترین شکل ممکن استفاده کرده است ، تصریح کرد : در سال ۹۵ در این صنعت ۶ قرارداد نهایی شده است که از این تعداد ۳ مورد اجرایی شده و از این ۳ مورد ، یک مورد به تولید رسیده است .


رئیس هیات عامل ایدرو با تاکید براینکه اکنون برندهای مطرح جهانی برای مشارکت در ایران حضور دارند ، خاطرنشان کرد : صنعت خودروی راهی جز مشارکت بین المللی ندارد و موفقیت قراردادهای منعقده شده صد درصدی است و مردم ما از سال آینده خودروی با کیفیت بهتری سوار خواهند شد .


معظمی با اشاره به اینکه مردم از خدمات فروش و پس از فروش رضایت ندارند ، به بازرسان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت : بخشی از این موضوع به گزارش های شما ارتباط دارد و شما با ارائه درست گزارش ها به مدیران صنعت کمک کنید تا از خودروسازان بخواهند نظر مردم را تامین کنند.


رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به اینکه ۴۴ درصد از مدل های خودرو های تولیدی و ۶۲ درصد از تیراژ تولید کشورهای به لحاظ کیفی در رده تک ستاره قرار دارند ، تصریح کرد: در سال ۹۵ به نسبت سال ۹۴ ما شاهد رشد کیفی در صنعت خودرو هستیم.

در پایان این مراسم از بازرسان نمونه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران