کد خبر : ۵۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت بنتلی سری جدید و تجملی تر شاسی بلند لوکس و سریع خود با نام « Bentayga mulliner 2018» را معرفی کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار،  هنوز مدت زمان زیادی از آغاز تولید و فروش اولین شاسی بلند لوکس شرکت بنتلی نمی گذرد که  این شرکت  مدل جدیدتر و به عبارت دیگر لوکس تر آن را معرفی کرد.

این شرکت انگلیسی تولید کننده ی خودرو های لوکس، در سال 2015 میلادی بود که اولین شاسی بلند لوکس خود تحت نام بنتایگا را تولید و روانه ی بازار کرد.  تنها یک سال از تولید این خودرو گذشته بود که بنتلی تصمیم به تولید سری جدیدتر و سریعتر این خود گرفت و سال 2016 میلادی در نمایشگاه فرانکفورد از سریعترین شاسی بلند خود یا به عبارت دیگر سریعترین شاسی بلند دنیا با نام Bentayga 2016 رونمایی به عمل آورد. بنتلی بنتایگا اولین شاسی بلند  شرکت  انگلیسی بنتلی است که با موتور W12 توانسته به سرعت 310 کیلومتر بر ساعت برسد که برای خودرویی با این اندازه یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود. این شاسی بلند لوکس بنتلی از پلتفرمی مشترک  با مدل  آئودی Q7 مدل 2016 بهره می‌برد.


تصویر مدل 2015


تصویر مدل 2016


تصویر مدل 2018

حال پس از مدل های 2015 و 2016 شاهد معرفی سری جدید از سریعترین شاسی بلند جهان، توسط شرکت بنتلی هستیم. بنا بر اعلام  شرکت بنتلی، مدل 2018 بنتایگا تحت نام « Bentayga mulliner 2018»  لوکس تر از همیشه در بهار سال آینده به صورت تعداد محدود تولید خواهد شد و قیمتی  به مراتب بالاتر از مدل های پایه بنتایگا را دارا خواهد بود.

*مشخصات پیشرانه ی Bentayga mulliner 2018

در زیر کاپوت بنتایگا مولینر پیشرانه ا‌ی 12 سیلندر 6 لیتری جای گرفته است. این  پیشرانه بسیار قدرتمند، قدرت 600 اسب بخاری و گشتاور 900 نیوتون متری را در اختیار یکی از لوکس ترین کراس اوور های جهان  قرار می دهد. بنتایگا مولینر می تواند ظرف مدت زمان 4.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. بیشینه سرعت آن نیز 301 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

از تغییرات ظاهری صورت گرفته در بنتایگا باید به تغییر بخش جلویی خودرو اشاره کرد. این تغییرات شامل رنگ بخش پایینی بدنه و عناصر کرومی جلوپنجره و سپر جلو است. البته محیط داخلی بنتایگا نسبت به مدل های قدیمی تر  بسیار تجملی تر شده است.  همچنین Bentayga milliner 2018 دارای رینگ‌های 7 پره‌ی 22 اینچی است که ظاهری چشم نواز را برای این شاسی بلند سریع به ارمغان آورده است.

 

مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام /

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران