کد خبر : ۵۲۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
بسیاری از بخش‌های این مجموعه با الهام از میتسوبیشی L200 ساخته شده است. در میان تغییرات خارجی می‌توان به جلو پنجره مات دو تکه با قاب‌های مشکی اشاره کرد.
به گزارش خودروکار، پس از معرفی کراس‌پیک‌آپ زیبای فیات در نمایشگاه خودرویی سال گذشته ژنو، فیات اعلام کرده که این مدل خود را در تابستان سال جاری به فروش می‌رساند.


به نقل از "اووردرایو"، در نمای خارجی این خودروی پیک‌آپ، که فول‌بک نام دارد شاهد تغییرات و ارتقاء زیادی هستیم. بسیاری از بخش‌های این مجموعه با الهام از میتسوبیشی L200 ساخته شده است. در میان تغییرات خارجی می‌توان به جلو پنجره مات دو تکه با قاب‌های مشکی اشاره کرد. صفحات ترمز در خودرو به رنگ نقره‌ای ساتنی درآمده و ترکیب سفید و مشکی در کنار هم به زیبایی خودرو کمک می‌کند. همچنین یک فضای بار مشکی در کنار نوار مشکی محافظ در فضای عقب خودرو تعبیه شده است.

فولبک‌های فیات در تابستان به فروش می‌رسند

فیات فولبک‌های کراس جدیدش را تنها در مدل دو کابینه خواهد فروخت. این خودرو قدرتش را از یک موتور 2.4 لیتری توربودیزلی با خروجی 178 اسب‌بخار با گشتاور 430 نیوتن‌متر دریافت می‌کند. موتورها با یکی از دو سامانه انتقال قدرت دستی 6 سرعته یا خودکار 5 سرعته هماهنگ خواهند شد.


مالکان آینده قادر به استفاده از انتخاب‌گر دستی برای به کار گرفتن سامانه محرک تمام چرخ (آل ویل درایو) هستند. همچنین یک دیفرانسیل مرکزی برای مدیریت انتقال گشتاور به چرخ‌ها در زمان واقعی وجود دارد. این موضوع به هماهنگی و تطابق بیشتر خودرو با شرایط جاده و سرعت کمک می‌کند.

فولبک‌های فیات در تابستان به فروش می‌رسند


از نگاه تکنولوژیک خودرو به طیف وسیعی از فناوری‌ها مانند ABS و EBD، سامانه‌های پایدار کننده کمکی، نگه‌دارنده‌های بین خطوط، 7 کیسه هوا، کنترل کروز و چراغ‌های بیوزنون مجهز است. البته در این میان نباید مه‌شکن‌های جلو و چراغ‌های LED روزتاب را از قلم انداخت.

فولبک‌های فیات در تابستان وارد بازار می شوند


صندلی‌های چرم، فرمان چرمی، اهرم تعویض دنده با روکش چرم نشان از سخاوت زیاد فیات در ساخت فضای داخلی دارد. صندلی‌های جلو به دو سیستم کنترل هوای سرد و گرم مجهز است و صندلی راننده به صورت الکتریکی در 6 حالت تغییر وضعیت می‌دهد.

فولبک‌های فیات در تابستان وارد بازار می شوند


یک صفحه لمسی 7 اینچی با قابلیت بلوتوث و پورت‌های USB در مرکز کنسول خودنمایی می‌کند. این صفحه نمایش به دوربین‌های پارک عقب متصل بوده و امکان استفاده از سامانه ناوبری ماهواره‌ای در این اسب کاری فیات وجود دارد.


منبع: عصر ایران

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران