کد خبر : ۵۲۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
«خودروکار» گزارش می دهد؛
اظهار نظر جالب مدیر عامل شرکت فیات در مورد برتری شرکت فراری بر رقیب خود لامبورگینی سبب عصبانیت مسئولان و دوستداران لامبورگینی شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سرجیو مارکیونه مدیر عامل شرکت های خودروسازی فیات و فراری در حاشیه  برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو باز هم به تنش میان فراری و لامبورگینی دامن زد و  فراری را برتر از رقیب سنتی خود لامبورگینی دانست.

او در توصیف شرکت فراری اینگونه می گوید که :« مردم لامبورگینی را ترجیح می دهند چون فراری دست نیافتنی تر است!». هچنین در ادامه  دلیل ترجیح  داده شدن محصولات لامبورگینی بر فراری را، در دسترس تر بودن محصولات لامبورگینی برای عامه مردم عنوان می کند و اینگونه می گوید که : « مردم تنها به یک دلیل می توانند خودرو های لامبورگینی را بر فراری ترجیح دهند و آن دلیل هم دست نیافتی بودن فراری است!»


سرجیو مارکیونه در مورد حجم پایین تولیدات شرکت فراری  اینگونه می گوید که : « بحث "حجم تولید"  برای شرکت فراری از حساسیت فوق‌العاده‌ بالایی برخوردار است، چرا‌که به‌ منظور حفظ پرستیژ برند، نباید از حد خاصی بالاتر برود. میزان تولید همیشه باید کمتر از تقاضای موجود در بازار باشد.»

 

در مورد سرجیو مارکیونه  لازم به ذکر است که او بازرگان، کارآفرین و مدیر ارشد اجرایی ایتالیایی-کانادایی و مدیر عامل کنونی شرکت های خودروسازی فیات کرایسلر و فراری است. شهرت او در صنعت خودروسازی جهان به خاطر کارنامه ی موفق مدیریتی اش است چرا که  تنها پس از گذشت 2 سال از رهبری او بر این شرکت، فیات از ورشکستگی نجات یافت و مجددا به سود دهی رسید تا  مارکیونه در سال 2006 به یکی از مشهورترین مدیران صنعت خودروسازی تبدیل شود.

گفتنی است شرکت خودروسازی فیات کرایسلر در حال حاضر 90 درصد از سهام فراری را در اختیار داشته و مالک اصلی آن به حساب می آید.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr


 انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران