کد خبر : ۵۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۴
جدیدترین گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد به‌رغم کاهش فروش برندهایی مانند فولکس‌واگن، اوپل، واکسهال و پژو، فروش خودروهای نو در اروپا طی ماه فوریه رشد 1/ 2 درصدی را ثبت کرده است.
به گزارش خودروکار، در ماه فوریه فروش خودرو در اتحادیه اروپا و کشورهای عضو انجمن تجارت آزاد اروپا به یک میلیون و 114 هزار و 443 دستگاه رسید. فروش خودرو در بازار ایتالیا 2/ 6 درصد، در بازار هلند 15 درصد و در بازار اسپانیا 2/ 0 درصد افزایش یافت. با این وجود بازارهای بزرگ اروپا شاهد کاهش فروش خودرو بودند.

فروش در بازار آلمان 6/ 2 درصد، در بازار فرانسه 9/ 2 درصد و در بازار بریتانیا 3/ 0 درصد افت کرد. برند فولکس‌واگن کاهش 7 درصدی فروش را تجربه کرد. فروش پژو با کاهش 7/ 3 درصدی روبه‌رو شد و فروش اوپل/ واکسهال 2/ 1 درصد افت کرد. اما فیات رشد 3/ 8 درصدی را تجربه کرد و فروش رنو 3/ 5 درصد رشد کرد. در میان برندهای لوکس، مرسدس بنز رشد 4/ 3 درصدی فروش را ثبت کرد.


منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران