کد خبر : ۵۳۱۹
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
«خودروکار» بررسی کرد؛
از زمان اختراع نخستین خودرو جهان تا به امروز تکنولوژی مورد استفاده در چراغ های جلوی خودروها روز به روز با پیشرفت همراه بوده تا امروزه شاهد بروز ترین و با کیفیت ترین سیستم های روشنایی در خودرو های امروزی باشیم.
به گزارش خبرنگار خودروکار، از نظر اکثر مردم دنیا، رانندگی یکی از لذت بخش ترین کار های روزمره  به حساب می آید و این در حالی است که از همان روز های نخست اختراع خودرو، به استفاده از این وسیله ی کارآمد در شب نیز توجه خاصی شده بود تا جایی که در آن زمان، رانندگی در تاریکی شب به لطف ساده ترین سیستم های روشنایی ممکن شده بود.

از زمان اختراع نخستین خودرو جهان تا به امروز، تکنولوژی مورد استفاده در چراغ های جلوی خودروها روز به روز با پیشرفت همراه بوده است تا امروزه شاهد بروز ترین و با کیفیت ترین سیستم های روشنایی در خودرو های امروزی باشیم. برای پی بردن به سیر تحول شگفت انگیز تکنولوژی روشنایی خودرو ها کافی است گزارش ما پیرامون پیشرفت سیستم های روشنایی خودرو ها یا به عبارت دیگر سیر تکامل چراغ های جلو در خودرو ها از آغاز تا امروز را دنبال کنید.



در این گزارش به بررسی سیر تکامل 109 ساله ی سیستم روشنایی در خودرو های شرکت قدیمی و مشهور فورد می پردازیم. تصاویر موجود در این گزارش کاملا گویای پیشرفت های صورت گرفته در سیستم روشنایی خودرو های این شرکت امریکایی است.
 
تصاویری که مشاهده می کنید از کیفیت دید در شب مدل های مختلف شرکت فورد در بازه ی 109 ساله ی افتتاح این شرکت امریکایی است. در تمامی تصاویر، دو چرخه ای که مشاهده می کتید در تاریکی شب و در فاصله ی 12 متری از خودرو های دهه های مختلف شرکت فورد  قرار گرفته است.

1908- فورد مدل T

 

1932- فورد مدل Y



1966- فورد مدل Anglia


 
1976- فورد مدل Fiesta



1994- فورد مدل Mondeo



2016- فورد مدل موستانگ

 


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران