کد خبر : ۵۳۵۹
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
«خودروکار» گزارش می دهد؛
درب های نمایشگاه بین المللی خودرو استانبول از 21 آوریل به روی بازدیدگنندگان باز خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، روز شماری تا افتتاح اتوشو استانبول که از سوی انجمن فروشندگان خودرو ترکیه (ODD) در شهر استانبول برگزار خواهد شد، شروع شده است.

نمایشگاه بین المللی خودرو استانبول 2017 با شعار « از نزدیک نظاره گر آینده باشید»، از تاریخ 21 لغایت 30 آوریل در شهر استانبول و در محل نمایشگاه TÜYAP واقع در بیلیک دوزو (در منطقه ی اروپایی استانبول) برگزار خواهد شد.

با وجود اینکه این نمایشگاه کمتر از یک ماه دیگر در استانبول استارت می خورد، می توان گفت که فعالیت های مرتبط با آن از هم اکنون شروع شده، چرا که تبلیغات اتوشو استانبول 2017 از چند روز گذشته به صورت رسمی آغاز شده است.

در اتوشو استانبول علاوه بر نمایش  خودرو های جدید از کمپانی های حاضر در این نمایشگاه، جدیدترین تکنولوژی ها در بخش نوآوری، فناوری اطلاعات و خودروهای هوشمند به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین بخش لوازم جانبی خودرو و صنایع مرتبط با خودرو نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

گفته می شود که اتوشو استانبول توجه خاصی بر روی  فناوری رانندگی خودکار که یکی از موضوع های مورد علاقه مردم در نمایشگاه های اخیر در دنیا بوده، گذاشته شده است.



این نمایشگاه از تاریخ 21 آوریل لغایت 30  آوریل در روز های غیر تعطیل از ساعت 12 الی 21 و در روز  های تعطیل از ساعت 11 الی 21 پذیرای علاقه مندان به خودرو خواهد بود.

قیمت بلیت های اتوشو استانبول در روز های غیر تعطیل و روز های تعطیل به ترتیب 10 و 20 لیره  اعلام شده است. البته حضور بانوان در روز های غیر تعطیل  مجانی و در روز های آخر هفته با تخفیف 50 درصدی  همراه است.

بلیت های اتوشو استانبول هم اکنون از طریق سایت Biletix.com   قابل خرید است.

 

مترجم خودروکار: فاضل سوری

منبع: otohaber.com.tr


 انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران