کد خبر : ۵۳۸۸
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
معاون خدمات پس از فروش، رئیس ستاد و مدیران دفاتر منطقه ای ایران خودرو و امدادخودرو در دومین روز از بهار، همزمان و به صورت سرزده از نحوه اجراي طرح خدمات نوروزي ايران خودرو بازدید كردند.
به گزارش خودروکار، اين بازديد از نمايندگي هاي كشيك، پايگاه ها و اكيپ هاي امدادي ايران خودرو انجام و در گفت وگو با هموطنان ميزان رضايت آنان از نحوه امدادرساني مورد ارزيابي قرار گرفت.


رئیس ستاد جشنواره نوروزی ایران خودرو در حاشيه اين بازديد گفت: در این بازدیدها که به منظور کنترل بر عملیات خدمت رسانی به مشتریان و به صورت سرزده انجام شده، بیش از 150 نمایندگی و اکیپ امدادی تحت بازرسی قرار گرفتند.


حميدرضا حقيقت نحوه اجراي طرح را به طور كلي مطلوب و مورد قبول ارزيابي كرد و گفت: به موارد انگشت شمار مغایرت با استانداردهاي تعيين شده نيز برخورد كرديم كه موارد جهت رفع آن به مسئولین مربوطه منعکس شد.


او افزود: برنامه های بازدید سرزده تا پایان جشنواره نوروزی ادامه خواهد داشت و نتایج این بازرسی ها یکی از عوامل اصلی تشویق شبکه نمایندگي ها و امدادگران خواهد بود.


حقيقت در پايان با بيان اينكه هدف ایران خودرو ایجاد اوقاتی فارغ از دغدغه برای سفرهای نوروزی مشتريان محترم و در نتيجه جلب حداکثری رضایت ایشان است، افزود: مشتریان محترم می توانند در صورت لزوم درخواستهای خود را از طریق کانالهای ارتباطی گروه صنعتی ایران خودرو یا شماره 096440 اعلام نمایند و قطعاً همکاران رسیدگی لازم را در آن زمینه خواهند داشت.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران