کد خبر : ۵۳۹۲
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت خودروسازی تویوتا برای تمامی مدل های خود نسخه ی هیبریدی خواهد ساخت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن پس از بار ها ابراز علاقه مندی به تولید خودرو های هیبریدی و کم آلاینده، هیبریدی کردن محصولات خود را  از منطقه ی اژه ترکیه آغاز کرده است. بنابر اعلام این شرکت، تا سال 2020 میلادی نسخه ی هیبریدی تمامی مدل ها در دسترس علاقه مندان به خودرو های سبز خواهد بود.


شرکت تویوتا که همواره یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ی تولید خودور های هیبریدی بوده است، با هدف گسترش محصولات هیبریدی خود سال 2017 میلادی را «سال هیبریدی تویوتا» نام گذاری کرده است. شرکت تویوتا در توضیحات پیرامون طرح هیبریدی سازی محصولات خود، آورده است که شروع این طرح از جلسات برگزار شده در منطقه ی اژه  ترکیه شروع شده است و  دومین  اجتماع تویوتا در این باره نیز در  شهر ازمیر ترکیه برگزار شده است.


«باریش اردیم» مدیر فروش و بازاریابی محصولات تویوتا در ترکیه از افزایش استقبال مردم ترکیه از محصولات هیبریدی با توجه به معافیت مالیاتی خودرو های هیبریدی در این کشور خبر داده است.
او در این باره می گوید که :« تمایل مردم به خرید خودرو های هیبریدی از 26 درصد در سال 2014 به 63 درصد در سال 2015 رسیده است. همچنین این آمار در سال گذشته میلادی به بالاترین میزان خود یعنی 70 درصد رسیده است. و این آمار از علاقه مندی مردم به خرید خودرو های کم آلاینده ی هیبریدی حکایت دارد.»

باریش اردیم در ادامه ی سخنان خود به فروش 3 هزار خودروی هیبریدی شرکت تویوتا در  ترکیه اشاره کرد و افزود: «تویوتا به روند رو به رشد خود در زمینه ی تولید خودروهای هیبریدی  ادامه خواهد داد و تا سال 2020 میلادی نسخه‌ی هیبریدی تمامی مدل های این شرکت در دسترس علاقه مندان به خودروهای هیبریدی خواهد بود.»


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران