کد خبر : ۵۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
«خودروکار» گزارش می دهد؛
پس از سال 2015 که تجربه خوبی برای گروه خودروسازی فولکس نبود، در سال 2016 این شرکت مجددا سود بسیار خوبی داشت و این امر را مدیون برند "پورشه" است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، پورشه با فروش 238000 دستگاه خودرو در سال 2016، سودی معادل 4.1 میلیون دلار کسب کرد که این آمار نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش یافته است. بر اساس تحقیقاتی که "Bloomberg" بر روی این آمار و ارقام انجام داده است، پورشه به طور متوسط سودی معادل 17250 دلار از فروش هر یک از خودرو هایش به دست می آورد.

این عدد اختلاف این شرکت را با رقیبانی همچون "دایملر" و "ب ام و" بسیار زیاد می کند که به سختی از فروش هر دستگاه ماشین 5000 دلار سود کرده اند.

پورشه یکی از بهترین تولید کنندگان خودرو های لوکس است. این شرکت سالیانه محصولات کمتری نسبت به مرسدس بنز و ب ام و به فروش می رساند و در عین حال محصولاتش متفاوت از سایر خودروسازان اسپرت است. یکی از علت های سود آوری خوب این شرکت این است که محصولاتش هم در کلاس خودرو های اسپرت و هم در کلاس لوکس ها یکی از بهترین هاست.

در مقایسه با رقیبانش می توان گفت که محصولاتش دارای قیمت بیشتری است اما نه بی دلیل! برای مثال چرمی که در صندلی های مدل "ماکان" به کار رفته است، هر کدام چیزی حدود 4.920 دلار خرج دارد.

این شرکت در ازای اخذ مبلغ قابل توجهی از پول شما، خودرویی با بهترین استاندارد های جهانی تحویل شما می دهد.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Motor Trend


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران