کد خبر : ۵۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
رییس انجمن صنفی نمایندگی های سایپا در خراسان رضوی تاکید کرد:
محمد رضا ورزنده گفت : نمایندگی های سایپا در استان خراسان رضوی با کمال افتخار آمادگی دارند تا با ارایه خدماتی گسترده و متنوع در خدمت مسافران نوروزی و زائران باشند.
به گزارش خودروکار، استان خراسان رضوی در همه ایام سال میزبان تعداد زیادی از زایران امام رضا (ع) است و در ایام نوروز بسیاری از مردم ترجیح می دهند در مجاورت حرم امام هشتم سال نو را اغاز کنند. گروه خودروسازی سایپا در ایام نوروز خدمات امدادی ویژه ای به مسافرانی که خراسان رضوی را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند ارائه می دهد و نمایندگی های سایپا در این استان هر ساله با آمادگی کامل، خدمات ارائه می دهند.

محمدرضا ورزنده، رییس انجمن صنفی نمایندگی های سایپا در خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز تعداد زیادی از مردم با خودرو شخصی به این استان سفر می کنند و به همین خاطر نمایندگی های سایپا برای ارایه خدماتی گسترده و متنوع آمادگی دارند، ضمن اینکه قطعات یدکی به مقدار لازم تهیه شده و از این بابت کمبودی احساس نمی شود.


ورزنده ادامه داد: با توجه به توجه ویژه دکتر جمالی مدیرعامل گروه سایپا مبنی بر تنوع خدمات و افزایش رضایت مشتریان، تمام تلاش خود را به کار می بریم تا مانند همیشه سربلند باشیم.


او افزود: پایگاه های امدادی و امدادگران در نقاط پر تردد به طوری مستقر شده اند که در کمترین زمان خدمات امدادی به امداد خواه ارایه می شود .



انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران