کد خبر : ۵۴۲۰
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
«خودروکار» گزارش می دهد؛
نسخه جدید و خاص مدل "DS3 Ines de la Franssage" به زودی توسط شرکت "دی اس" فرانسه در انگلستان رو نمایی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، دی اس مجددا با یک خاص بازگشته است و آن را در بهار و یا تابستان پیش رو در کشور انگلستان رونمایی خواهد کرد. فروش این خودرو ابتدا در انگلیس و سپس در سایر نقاط اروپا آغاز خواهد شد.


نام کامل این مدل "DS3 Ines de la Franssage" است و تنها 200 نسخه از آن در کل دنیا تولید خواهد شد که بر اساس آخرین شیوه های مُد در دنیا طراحی شده است.بدنه این خودرو به رنگ آبی جوهری است که با رنگ سفید سقف هماهنگی خوبی دارد در حالی که آینه ها و چرخ های 17 اینچی آن قرمز رنگ است و تضاد زیبایی را با دیگر قسمت های خودرو به وجود آورده است.

در بخش داخلی این خودرو از رنگ آبی برای چرم صندلی ها استفاده شده است. برای قسمت داشبورد از همان رنگ قرمزی که در بدنه کار شده، استفاده شده است.


در ساخت این خودرو فقط به ظاهر توجه نشده است و از نظر امکانات و تکنولوژی نیز حرفی برای گفتن دارد. از جمله امکانات این ماشین می توان به چراغ های LED، سیستم صوتی قوی، سیستم Apple CarPlay، مسیریاب ماهواره ای (GPS) و آینه های برقی تا شو اشاره کرد.


قیمت پایه این مدل از 20310 دلار است. پیشرانه آن بنزینی و دارای یک جعبه دنده دستی است. برای خرید همین مدل با جعبه دنده دستی، باید 1500 دلار بیشتر بپردازید. نسخه دیزلی آن هم دارای قیمت پایه 20890 دلار است.



مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Auto Express


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران