کد خبر : ۵۴۳۴
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
«خودروکار» گزارش می دهد؛
گروه خودروسازی PSA نشان داد که قابلیت ساخت شاسی بلند هایی با توانایی رقابت با بهترین های آلمانی را دارد. اکنون آن ها قصد دارند تا وارد رقابت با خودرو های الکتریکی و هیبریدی شوند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، طی مصاحبه ای که "دی اس" با مجله "Evo" انگلستان داشته است، آن ها قصد دارند تا طی چندین سال آینده مدل های جدیدی وارد بازار کنند و یکی از آن ها یقینا یک خودرو هیبریدی اسپرت خواهد بود که تبدیل به یکی از پرچم داران این برند خواهد شد. این شرکت اخیرا با به نمایش گذاشتن مدل "E-Tense" در نمایشگاه ژنو نشان داد که چه در چنته دارد.


E-Tense که در نمایشگاه ژنو حضور داشت، پیشرانه ای تمام الکتریکی داشت اما دی اس اعلام کرد مدلی که به روی خط تولید خواهد رفت، هیبریدی خواهد بود. پیش بینی می شود که اکثر مدل های جدید این شرکت مانند تمامی خودروساز های مطرح دنیا، هیبریدی باشد. به نظر می رسد که دی اس کمی از سیاست های شرکت ولوو در این زمینه الگو برداری می کند.


در حال حاضر این خودروساز فرانسوی با "Exagon Motors" و دو کارخانه در کانادا که در زمینه تکنولوژی پیشرانه های الکتریکی پیشرو هستند، فعالیت می کند. قصد دی اس بر این است که از پیشرانه های تولیدی Exagon Motors در خودرو اسپرت خودش استفاده کند.


متاسفانه هنوز زمان نسبتا زیادی لازم است تا این مدل های جدید به بازار بیایند. دی اس اعلام کرده است که شاسی بلندش را در آینده ای بسیار نزدیک رونمایی خواهد کرد. از طرف دیگر با اضافه شدن "اوپل" به تیم PSA،/ توانایی ها و قدرت آن ها مسلما دو چندان خواهد شد.





مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Motor Authority


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران