کد خبر : ۵۴۳۵
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت خودروسازی سئات خود را مهیای تولید جدیدترین عضو از شاسی بلند های خود می کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودرسازی اسپانیایی سئات، شاسی بلند جدید و بزرگ خود را با الگو برداری از مدل کودیاک شرکت اشکودا روانه بازار های جهانی خودرو می کند. این شاسی بلند جدید که هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده است در سال 2018 تولید و به  شاسی بلند های Arona و Ateca یا به عبارت بهتر خانواده ی شاسی بلند های سئات ملحق خواهد شد.

این شاسی بلند جدید سئات با وجود الهام گرفتن از اشکودا کودیاک در طراحی بدنه ، دارای طراحی داخل کابین کاملا  متفاوت و مختص خود است و در دو مدل 5 نفره و 7 نفره روانه بازار خواهد شد.


 
بنابر اعلام سئات، هدف این خودروساز اسپانیایی  از تولید این محصول جدید، توسعه دادن خودروهای کلاس اس یو وی خود است. بر اساس اعلام کارشناسان، عضو جدید خانواده ی سئات پتانسیل در دست گرفتن بازار و پشت سر گذاشتن آمار فروش Ateca  ، شاسی بلند 5 نفره ی محبوب و جدید این شرکت، را دارد.

هنوز از سوی شرکت سئات نامی برای این محصول جدید انتخاب نشده است اما گفته های مدیر عامل سئات تا حدودی سر نخ هایی  پیرامون نام این خودروی جدید را در دست قرار داده است.  بنا بر  گفته های« لوکا دی مئو» مدیر عامل شرکت سئات، در نشست مطبوعاتی سالانه ی این شرکت نام این محصول جدید انتخاب خواهد شد و به احتمال زیاد نام یکی از شهر های اسپانیاست.



او در ادامه پیرامون این محصول جدید این چنین  می گوید که :« این خودرو مطمئنا  مشتری های  جدید و بهبود آمار فروش محصولاتمان را برای ما به ارمغان خواهد آورد و در تقویت تصویر نام تجاری سئات و افزایش سود ما  تاثیر به سزایی خواهد داشت.  این محصول  در اسپانیا طراحی شده و ادامه ی پروسه ی تولید آن در آلمان رقم خواهد خورد. شاسی بلند جدید ما در شهر ولفسبورگ یا به عبارتی قلب گروه خودرسازی فولکس واگن تولید خواهد شد که این امر روابط بین سئات و فولکس واگن را تقویت و محکم تر از همیشه خواهد کرد.»
 
 


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع:  ototeknikveri.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران