کد خبر : ۵۴۳۷
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت خودروسازی ولوو نسخه ی هیبریدی مدل xc40 را با پیشرانه ی سه سیلندری 1500 سی سی به زودی روانه بازار می کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، آخرین اخبار از شرکت خودروسازی ولوو، از تولید نسخه ی هیبریدی شاسی بلند مدل  xc40 در سال آینده حکایت دارد. به نظر می رسد که نسخه ی هیبریدی xc40 از نظر طراحی بدنه، ظاهری شبیه به Concept 40.1، شاسی بلند کانسپت ولوو داشته باشد. این حدس و گمان با توجه به تصاویر منتشر شده از این خودرو که به تازگی اولین تست رانندگی خود را پشت سر گذاشته است، به میان آمده است.



بنا بر اعلام ولوو گزینه های موتور موجود برای مدل معمولی XC40 که چهار سیلندر 2000 سی سی است با بروز رسانی همراه بوده که اضافه شدن  نسخه ی هیبریدی  نیز  جزوی از این تغییرات است. نسخه ی هیبریدی به پیشرانه  ی سه سیلندر 1500 سی سی  دارای توربو شارژ مجهز خواهد بود.

«حاکان سامیولسن» مدیر عامل شرکت ولوو درباره ی این محصول جدید می گوید :« این مدل نسخه ی هیبریدی خودروی شاسی بلند xc40 ، با پیشرانه ی سه سیلندر 1500 سی سی است که در ماه های آینده معرفی و در در سال 2018 میلادی روانه بازار می شود»



ولوو XC40 پس از ولوو V40، دومین مدلی است که بر اساس پلتفرم مدولار کلاس C  این شرکت سوئدی در سال 2016 ساخته شده است. و حال شرکت ولوو از اضافه شدن نسخه های دیگر آن تا سال 2018 خبر داده است. پیش بینی  می شود که  ولوو XC40 به رقیب سرسخت مدل های آئودی Q3، مرسدس بنز جی ال ای  و  بی ام و X1  تبدیل شود.



از مشخصات این پیشرانه ی هیبریدی باید به  توان 180 اسب بخاری بخش بنزینی و توان 74 اسب بخاری بخش الکتریکی اشاره کرد. این خودرو دیفرانسل جلو است و انتقال قدرت از طریق جعبه دنده ی  اتومات 7 سرعته به چرخ های جلو صورت می گیرد.

گفتنی است که مدل های جدید XC40  نخستین  مدل ها از سری 40 این شرکت است که در ماه های آینده معرفی خواهد شد و همچنین بنابر اعلام این شرکت، ولوو مدل های V40 hatchback و V40 station  را نیز در سال 2019 در دسترس مشتریان قرار خواهد داد.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع:  ototeknikveri.com   

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران