کد خبر : ۵۴۴۹
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
«خودروکار» گزارش می دهد؛
این خودروساز آلمانی اعلام کرد که طی دو سال آینده 40 مدل جدید و به روز رسانی شده از محصولاتش که شامل "ب ام و"، "مینی" و "رولز رویس است، را به بازار معرفی خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، با این شرایط "ب ام و" 2 سال کاری بسیار فشرده و سخت را پیش رو خواهد داشت. این شرکت همچنین اعلام کرد که قصد دارد تا با ارائه محصولات جدید مانند مدل "X7 2018"، رشد قابل توجهی کسب کند. اما به نظر می رسد که بیشتر تمرکز این شرکت بر تولید خودرو های کوچک و جمع و جور خواهد بود.

طبق گفته "ایان رابرتسون"، مدیر بخش فروش و بازاریابی این شرکت، تمرکز "ب ام و" بیشتر بر روی خودرو های کوپه و دو درب خواهد بود.


در همین حال این شرکت به تولید خودرو های هیبریدی و الکتریکی خودش ادامه خواهد داد. طبق گزارشات قبلی، "ب ام و" قصد دارد تا پایان سال 2017، 100000 خودرو الکتریکی به فروش برساند.

این شرکت اعلام کرده است که در تولیدات جدیدش قصد دارد تا پیشرانه های بسیار جدید و کارآمدی را به کار ببرد و همچنین این تکنولوژی ها را با یکدیگر ادغام کند.


هارالد کروگر، مدیر عامل شرکت "ب ام و" گفت: "موج دوم خودرو های الکتریکی ما با معرفی مدل تمام برقی مینی و "ب ام و" X3 شروع شد و با توجه به پیشرفت هایی که در این زمینه داریم، آینده خوبی برای خودرو های الکتریکی خود تصور می کنیم."

در سال گذشته این شرکت رشد 2 درصدی داشته است و دارای ارزشی معادل 102 میلیارد دلار است. سود خالص این شرکت افزایش 8 درصدی داشت و در سال 2016 به 7.5 میلیون دلار رسید.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Road and Track


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران