کد خبر : ۵۴۵۹
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
رییس انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا در استان اصفهان افزایش کیفیت خدمات امدادی را از مهمترین اولویت‌های نمایندگی‌های این استان در طرح امداد نوروزی دانست.
به گزارش خودروکار، علی قاسمی به حجم بالای ورود مسافران نوروزی به اصفهان اشاره کرد و افزود: اصفهان دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی گردشگری زیادی است و با توجه به وسعت این استان و همچنین قرار گرفتن آن در مسیر شمال – جنوب و برعکس، طبیعتا تردد خودروها در این استان زیاد است. با توجه به افزایش حجم تردد خودروهای سواری سایپا در نوروز، امداد نوروزی در این استان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در صورت بروز نقص فنی در خودرو مشتری هیچ گونه نگرانی بابت دریافت خدمات نداشته باشد.

او دعای خیر مشتریان را بهترین عیدی مردم به امدادگران و نمایندگی‌های سایپا دانست و گفت: نمایندگی‌های منتخب سایپا و پایگاه های امدادی در ایام نوروز در تلاش هستند تا خدمات مناسب و با کیفیتی را به مسافران نوروزی به ویژه مشتریان گروه خودروسازی سایپا ارائه دهند.


رییس انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا در استان اصفهان افزایش رضایت مشتریان را یکی دیگر از اهداف طرح امداد نوروزی سایپا در این استان برشمرد و افزود: دکتر جمالی مدیرعامل گروه سایپا تاکید ویژه ای بر افزایش حداکثری رضایت مشتریان دارد و  امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروز بتوانیم کارنامه قابل قبولی در امدادرسانی و ارائه خدمات پس از فروش از خود بر جا بگذاریم.

قاسمی گفت: با توجه به حجم گسترده ترددها در استان اصفهان، پیش‌بینی‌های لازم برای تامین قطعات یدکی انجام شده و تاکنون مشکلی از این بابت وجود نداشته است.


بنابراین گزارش، رییس دفتر منطقه ای اصفهان نیز اظهار کرد: نظارت بر نحوه امدادرسانی و خدمات دهی نمایندگی ها بطور جدی و مستمر در دفاتر منطقه ای انجام می شود. ضمن اینکه بازدیدهای روزانه نیز از نمایندگی ها انجام می شود تا در صورت بروز مشکلات احتمالی، نسبت به رفع آن اقدام شود.

صفرعلیان گفت: با همکاری انجمن‌های صنفی شاهد برگزاری هرچه بهتر طرح امداد نوروزی هستیم و این همکاری موجب افزایش کیفیت خدمات می شود.


او گفت: با توجه به تاکید مدیرعامل محترم گروه سایپا در مراسم افتتاحیه امداد نوروزی، امدادگران به خودروهای سایر شرکتها نیز خدمات ارائه می دهند که این مساله در برند سازی رفتاری موثر است.



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران