کد خبر : ۵۴۶۳
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت خودروسازی پورشه سال گذشته میلادی را با « بالاترین میزان فروش محصولات»، « بالاترین میزان سود خالص» و «بالاترین میزان کارآفرینی» پشت سر گذاشته است تا موفقیتی تاریخی را بدست آورده باشد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، اخرین اخبار از شرکت پورشه، از رکورد شکنی این سازنده ی خودروهای لوکس در سال 2016 میلادی حکایت دارد. پورشه در سال  گذشته با فروش 237 هزار دستگاه خودرو، بالاترین میزان فروش خودرو در تاریخ خود را به ثبت رساند.

این شرکت آلمانی، سال گذشته میلادی را با موفق ترین کارنامه مالی تاریخ خود پشت سر گذاشته و از نظر فروش محصولات، سود خالص و تعداد کارمند مشغول به کار، بالاترین ارقام از زمان تاسیس خود تا به امروز را به ثبت رسانده است.

آمار منتشر شده از سوی شرکت پورشه، از رشد 6 درصدی  فروش محصولات و رسیدن به رکورد 237 هزار 778 دستگاه در سال حکایت دارد. درآمد این شرکت نیز دارای رشد 4 درصدی بوده است تا پورشه در سال گذشته، درآمدی 22.3 میلیارد یورویی را تجربه کرده باشد.

همچنین  سود خالص این شرکت در سال گذشته  با 14 درصد رشد همراه بوده است تا  3.9 میلیارد یورو سود خالص، که حاصل فعالیت های پورشه در سال 2016 است، به حساب های بانکی این شرکت سازنده ی خودرو های لوکس واریز شده باشد.

نکته ی جالب پیرامون آخرین آمار منتشر شده از پورشه، کارآفرینی  این شرکت است چرا که تا پایان سال 2016 میلادی تعداد افراد استخدام شده توسط پورشه با 14 درصد افزایش به  27612 نفر رسیده است که رکوردی جدید در این زمینه محسوب می شود.

لازم به ذکر است که شرکت آلمانی پورشه در سال 1931 توسط فردیناند پورشه تأسیس شده و تمرکز این شرکت عمومأ بر طراحی و ساخت خودروهای اسپورت و خودروهای لوکس معطوف است. پورشه هم اکنون زیر مجموعه ی گروه خودروسازی فولکس واگن است چرا که  در سال 2012 میلادی گروه فولکس‌واگن، اقدام به خریداری 100 درصد از سهام شرکت پورشه کرد  و هم اکنون این گروه خودروسازی مدیریت بر  بخش فروش خودروهای پورشه را برعهده دارد.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران