کد خبر : ۵۴۶۹
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
به منظور بررسی روند ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی؛
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان از فرایند ارائه خدمات به مشتریان گروه در این مرکز بازدید کرد.
جمالی سایپابه گزارش خودروکار، مهدی جمالی ضمن حضور در مرکز تماس گروه سایپا و بازدید از واحدهای عملیاتی مرکز ارتباط با مشتریان، با کارکنان واحدهای مختلف این بخش دیدار کرد و در جریان نحوه خدمت رسانی به مشتریان قرار گرفت.

جمالی با تأکید بر ضرورت ارتقاء سطح رسیدگی به درخواست‌های مشتریان در طرح امداد نوروزی، تقویت پاسخگویی مشتری مدارانه به منظور ایجاد خاطره‌ای خوش در اذهان مشتریان گروه را خواستار شد.

همچنین در جریان این بازدید مهندس عباس صفری رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا با ارائه گزارشی از روند کاهش تماس‌های مشتریان با مرکز ارتباط با مشتریان سایپا نسبت به مهروموم‌های گذشته، دستیابی گروه خودروسازی سایپا را به اهداف خود در زمینه پاسخ‌گویی به درخواست مشتریان موفقیت‌آمیز دانست.

شایان ذکر است مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا با بهره‌گیری از سیستم یکپارچه رسیدگی به درخواست‌های مشتریان در سطح گروه و همچنین ایجاد فرایندهای پشتیبانی از مشتریان در حوزه‌های کیفیت، فروش و خدمات پس از فروش نقش مؤثری در افزایش سرعت و سطح ارائه خدمات در طرح امداد نوروزی دارد.

این مرکز پیرو سیاست‌های مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا، در جهت افزایش رضایت‌مندی مشتریان و نیز سهولت در پاسخگویی و کیفیت مطلوب خدمات‌رسانی، اقدام به تشکیل نوبت‌های حضور کارکنان در ایام نوروز کرده است.

مشتریان می‌توانند از طریق شماره ۰۹۶۵۵۰ و ارتباط با مرکز تماس گروه سایپا ضمن دریافت خدمات پشتیبانی، اطلاع از نحوه ارائه خدمات طرح امداد نوروزی در شبکه نمایندگی‌های گروه و استفاده از خدمات مشاوره‌ای این مرکز، هرگونه درخواست، انتقاد و پیشنهاد خود را از این طریق پیگیری کنند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران