کد خبر : ۵۴۷۰
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
«خودروکار» گزارش می دهد؛
موسسه معاینه و بررسی خودرو Dekra درحالی که در شرف انتشار گزارش کامل خود از برترین های کلاس های مختلف خودرو است، برترین های چند کلاس خودرویی را پیش از موعد اعلام کرده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، موسسه ی بررسی خودرو Dekra که هرساله آمار تامل برانگیزی پیرامون خودروهای مختلف منتشر می کند، پس از تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از بررسی 15 میلیون دستگاه خودرو، برترین خودروی سال 2017 را برگزید.

بنابر اعلام این موسسه آلمانی عنوان برترین خودروی کلاس های مختلف (Best of All Classes) به خودروی مدل  Audi A6 رسید. Audi A6 همچنین در کلاس خود نیز موفق به کسب جایگاه نخست شده است. مدل های Audi TT و Audi Q5، دیگر خودروی های شرکت آئودی نیز در کلاس های خودرو های  اس یو وی و اسپورت  به عنوان برترین ها شناخته شدند.


Audi A6




Audi Q5




Audi TT



موسسه ی Dekra خود را مهیای انتشار دهمین گزارش از برترین خودرو های  مورد بررسی خود که حاصل  تحقیق و بررسی بیش از 15 میلیون دستگاه  خودرو در 11 کلاس مختلف خودرویی است، می کند. این گزارش تنها مختص به آلمان نیست بلکه در تمامی کشور هایی که این مدل خودرو ها در دسترس هست می توان منبع موثقی برای کسانی که قصد خرید و فروش خودرو های خود را دارند باشد.



در گزارش جامع موسسه ی Dekra که به زودی منتشر خواهد شد، پس از بررسی دو ساله ی بیش از 15 میلیون خودرو در کلاس های مختلف، کم نقص ترین و پر ایراد ترین خودرو ها مشخص خواهد شد. اما جدای گزارش کامل که به زودی از سوی این موسسه منتشر خواهد شد، Dekra به صورت زود هنگام  اقدام به معرفی برترین های چند کلاس خودرویی که در بالا نام بردیم  کرده است.

حال باید منتظر انتشار گزارش کامل این موسسه از بررسی های خود  بیمانیم و ببینیم که برترین های کلاس های مختلف در سال 2017 میلادی چه مدل خودرو هایی  خواهند بود.

لازم به ذکر است که شرکت Dekra  موسسه ی آلمانی بررسی و معاینه خودرو است که فعالیت خود در این زمین را از سال  1925 میلادی آغاز کرده است. Dekra  بزرگترین شرکت بررسی خودرو آلمان  و سومین  شرکت بزرگ بررسی خودرو در جهان به حساب می آید. تمرکز این شرکت آلمانی بیشتر بر روی  بررسی وسایل نقیله و سیستم فنی  خودرو هاست.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران