کد خبر : ۵۷۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
با وجود آماده سازی 4000 کارگر جدید توسط ولوو برای کارخانه واقع در کالیفرنیا جنوبی، این شرکت همچنان نگران سیاست‌های افزایش مالیات کالا‌های وارداتی در آمریکا است
به گزارش خبرنگار خودروکار، ولوو که اخیرا توسط شرکت چینی "جیلی" خریداری شده است، نگرانی خود را در راستای سیاست‌های مالیاتی جدید آمریکا اعلام کرد. این سیاست‌های جدید توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا و برخی از جمهوری خواهان کنگره تنظیم شده است.

لکس کِرسمِیکر، مدیر اجرایی ولوو در آمریکای شمالی اینگونه گفت: "این شرایط موجب به هم ریختن بازار می شود. مشتری بازنده است، ما بازنده‌ایم... همگی بازنده‌اند."

ولوو قصد دارد تا با تخصیص هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون دلار تا پایان سال 2018 در کالیفرنیا شمالی یک کارخانه جدید بسازد که در آن اولین سری S60 این شرکت تولید خواهد شد. به گفته کرسمیکر اولین و تنها کارخانه‌ای در دنیا خواهد بود که مدل S60   را تولید خواهد کرد.

او همچنین گفت: "حقیقت دارد که مشتریان جدید به خودرو‌های شاسی بلند علاقه بیشتری دارند اما خودرو‌های سدان در حال حاضر همچنان یکی از پول ساز‌ترین بازار‌ها را برای ما دارد."

ترامپ با فشار آوردن بر روی خودروسازان خارجی، آن‌ها را وادار به ایجاد مشاغل جدید می‌کند و به آن‌ها هشدار داده که مالیات گمرک محصولات وارداتی را افزایش خواهد داد.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Associated Press

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران