کد خبر : ۵۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا شرایط فروش ویژه بهار ۹۶ را برای محصولات تویوتا و لکسوس اعلام کرد.
به گزارش خودروکار، بنابر اعلام ایرتویا، این بخشنامه شامل طیف وسیعی از تیپ‌های مختلف خودروی پرطرفدار و ژاپنی پریوس بوده و مشتریان امکان انتخاب تیپ مورد نظر خود را با شرایط متنوع نقدی، اقساطی و به صورت تحویل فوری دارند. مشتریان در صورت انتخاب شرایط اقساطی برای خرید می‌توانند از سه روش پرداخت به صورت اقساط ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه با وام‌های خرید خودرو به ترتیب ۵۰، ۶۲ و ۷۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند تیپ‌های B (مدل ۲۰۱۶) و T۱ (مدل ۲۰۱۷) این خودروی دوستدار محیط‌زیست را برای اولین بار با دو روش، نقدی با پنج میلیون تومان تخفیف نقدی و اقساطی با ۶۰ میلیون تومان وام بدون کارمزد و اقساط ۱۲ ماهه خریداری کنند.

از جمله امکانات تیپ فول پریوس می‌توان به سیستم هشدار وجود موانع در نقاط کور آینه‌های جانبی(BSM)، سیستم هشدار وجود موانع در نقاط کور آینه‌های جانبی هنگام حرکت به عقب (RCTA)، سان‌روف، سیستم تهویه اتوماتیک همراه با سنسور رطوبت، سیستم صوتی JBL  همراه با صفحه نمایشگر، بلوتوث، کروز کنترل، سیستم هوشمند ورود بدون کلید+ دکمه استارت، دوربین عقب، سنسورهای پارک، سیستم هشداردهنده فشار باد لاستیک‌ها، کیسه‌های هوا برای راننده، سرنشین جلو، جانبی سرنشینان جلو، پرده‌ای، زانویی راننده و سیستم‌های ترمز و پایداری پیشرفته از جمله  ABS-EBD-BAS-TRC-VSC اشاره کرد. (مشخصات ذکر شده مربوط به تیپ EU خودروی پریوس در زمان اعلام بخشنامه شماره یک ایرتویا در سال ۹۶ است)

شرکت ایرتویا برای رضایت هر چه بیشتر خریداران، در کنار گارانتی پنج سال یا ۱۵۰هزار کیلومتر خودروی پریوس که این گارانتی شامل همه قطعات و تجهیزات خودرو (به غیر از قطعات مصرفی) همچون موتور و گیربکس می‌شود، به عنوان هدیه ویژه گارانتی هفت سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر را نیز برای تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید (HV) در نظر گرفته است.

علاقه‌مندان برای مشاهده جزئیات قیمت و شرایط فروش خودروی پریوس می‌توانند اینجا کلیک کنند.

روفور، شاسی بلند جذاب تویوتا نیز از جمله خودروهای قابل خرید در بخشنامه جدید ایرتویا است و علاقه‌مندان می توانند این خودرو را در تیپ‌های  T۳-E  و  T۲-G در بخشنامه جدید ایرتویا تهیه کنند.

این خودروی قدرتمند در هر دو تیپ از موتور ۲۵۰۰ لیتری با توان خروجی ۱۷۷ اسب بخار به همراه گیربکس ۶ دنده اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده دستی (تیپترونیک) برخوردار بوده که می‌تواند با کمک سیستم چهار چرخ متحرک ۴WD همراه شما در مسیرهای صعب‌العبور باشد.

ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا، شرایط متنوع اقساطی را برای این خودرو در تیپ T۲-G  به شکل اقساط ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه با مبلغ تسهیلات تا سقف ۹۰ میلیون تومان و تحویل فوری در نظر گرفته تا علاقه‌مندان بتوانند امکان انتخاب شرایط مناسب خرید این خودرو را دارا باشند.

ایرتویا همچنین اعلام‌کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل برای خریداری تیپ T۳-E روفور با شرایط خرید استثنایی به صورت دو مرحله "پرداخت اولیه" به شکل پرداخت اول در زمان ثبت‌نام و پرداخت دوم ۶۰ روز بعد ( دریافت چک در زمان ثبت نام) به همراه ۱۸درصد سود مشارکت و در زمان تسویه با انتخاب دو روش نقدی و یا اقساطی (برای مبلغ تکمیل وجه) اقدام کرده که در صورت انتخاب تسویه نقدی امکان بهره‌مندی از هدیه ویژه ایرتویا و در صورت انتخاب تسویه اقساطی از دو روش ۱۰ ماهه بدون کارمزد و ۲۴ ماهه با کارمزد ۱۶درصد بهره‌مند می‌شوند.

از جمله امکانات تیپ فول روفور می‌توان به امکانات کاملی همچون  سیستم تثبیت سرعت (کروز کنترل)، سیستم هوشمند ورود بدون کلید + دکمه استارت، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سر پائینی(DAC)، سیستم کنترل اتوماتیک در سر بالایی(HAC)، تنظیم چند حالته و برقی صندلی راننده، تودوزی چرم، آینه الکتروکرومیک،  سیستم صوتی با قابلیت پخشAM/FM/CD/USB/DVD/AUX ، نویگیشن، بلوتوث، صفحه نمایشگر، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دوگانه دما برای سرنشینان جلو، سیستم تنظیم اتوماتیک نور چراغ‌های جلو(Auto leveling)، سان روف، درب صندوق عقب برقی هوشمند ( باز شدن با کمک سنسور حرکتی پا) و ... اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای مشاهده جزئیات قیمت، شرایط فروش خودروی روفور به همراه هدیه ویژه ایرتویا می‌توانند اینجا کلیک کنند.

دربخشنامه ایرتویا، علاوه بر خودروهای تویوتا، شرایط جذاب برای خودروهای لوکس لکسوس نیز در نظر گرفته شده تا علاقه‌مندان این برند محبوب جهانی، امکان تجربه متفاوتی از رانندگی را با شرایط مناسب دارا باشند.

NX به عنوان پر طرفدارترین خودروی لوکس شاسی‌بلند کشور در این بخشنامه با تیپ‌های مختلف و شرایط متنوع فروش ظاهر شده و علاقه‌مندان می‌توانند این خودرو را در دو مدل بنزینی و هیبریدی در تیپ‌های مختلف با شرایط نقدی و اقساطی ۱۲ ماهه با سقف تسهیلات تا ۱۳۰ میلیون تومان به صورت تحویل فوری خریداری کنند.

همچنین خریداران می‌توانند از شرایط فروش ویژه لکسوس  NXمدل فول C ۲۰۱۶ در تعداد محدود به شکل ۸ میلیون تومان تخفیف نقدی (در صورت خرید نقدی) و  یا اقساط ۱۰ ماهه با ۹۰ میلیون تومان تسهیلات بدون کارمزد بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای مشاهده جزئیات قیمت، شرایط فروش خودروی لکسوس NX می‌توانند به این آدرس مراجعه و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش محصولات تویوتا و لکسوس می‌توانند اینجا کلیک کنند.
 
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران