کد خبر : ۵۸۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
شرکت‌های ISQI و HCT در زمینه‌های مختلف فنی با هم همکاری خواهند کرد.
به گزارش خودروکار، به نقل از روابط عمومی ISQI، شرکت HCT بزرگ‌ترین مرکز تست تجهیزات IT و ICT و کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری دقیق در کره جنوبی است که توسط اغلب مراکز مهم اعتباردهی جهان مورد تأیید قرار گرفته و اخیراً توسط سازمان تنظیم مقررات رادیویی ایران نیز به عنوان نهاد معتبر تست تجهیزات رادیویی پذیرفته شده است.

مشارکت نامه همکاری ISQI و HCT (Hyundai Calibration & Certification T echnologies Co.) روز پنجشنبه با حضور مدیران عامل دو شرکت در شهر ایچئون کره جنوبی به امضا رسید.

اشکان گلپایگانی مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در باره هدف از این مشارکت گفت: با توجه به توفقاتی که سال گذشته بین دولتهای ایران و کره جنوبی صورت گرفت توسعه سطح همکاری‌های تجاری و صنعتی در دستور کار طرفین قرار دارد، بر اساس این توافق در فاز اول ضمن تبادل دانش فنی امکان اجرای دقیق بازرسی کالاهای صادراتی و وارداتی در مبدأ ایران و کره جنوبی فراهم شده و همچنین امکان تست و بازرسی تجهیزات و کالاها به ویژه در حوزه ICT و همچنین کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری دقیق بوجود آمده است.

گلپایگانی اشاره کرد با این توافق در فاز بعدی سرمایه گذاری مشترک جهت ایجاد ازمایشگاه های تست و کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری در کشور انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران