کد خبر : ۵۹۳۱
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت تویوتا با طیف وسیعی از محصولات هیبریدی خود پا به نمایشگاه بین المللی خودرو استانبول می گذارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، امروزه که به ابعاد جدی از گرم شدن کره زمین پی برده  ایم، جوامع جهانی رو به کاهش استفاده از سوخت های آلاینده و استفاده از سوخت های پاک آورده اند. در این میان شرکت خودروسازی تویوتا نیز یکی از شرکت های پبشتاز در استفاده از سوخت پاک و تولید خودرو های سبز به حساب می آید.

حال بنابر اعلام شرکت تویوتا، این برند ژاپنی با دست پر عازم کشور اوراسیایی ترکیه و شهر استانبول می شود تا شاهد محصولات هیبریدی تویوتا در نمایشگاه بین المللی خودرو استانبول، که از 21 آوریل رسما آغاز به کار می کند، باشیم.

همچنین تویوتا اعلام کرده است که  نخستین بار از مدل تازه به‌روز شده ی یاریس در نمایشگاه خودرو استانبول رونمایی به عمل خواهد آورد.



تویوتا با سردمداری مدل C-HR Hybrid خود و به همراه مدل های Auris Hybrid، Auris TS Hybrid، Yaris Hybrid، RAV4 Hybrid و اولین خودروی هیبریدی خود یعنی  Prius پا به نمایشگاه بین المللی خودرو استانبول می گذارد.



پیش از این شاهد سرمایه گذاری تویوتا بر روی تولید خودرو های هیبریدی در امسال بوده ایم و این  شرکت سال 2017 را در ترکیه، «سال  خودروهای هیبریدی» نامگذاری کرده است.

گفتنی است که تویوتا تولید ورژن هیبریدی تمام مدل های خود  تا سال 2020 میلادی را هدف گذاری کرده و سال 2050 میلادی را سال عدم تولید آلودگی از سوی محصولات خود  اعلام کرده است.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otomobilgazetesi.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران