کد خبر : ۵۹۶۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
«خودروکار» گزارش می دهد؛
مدت زمان زیادی تا رونمایی از تویوتا یاریس جدید، خودروی ژاپنی ساخت مهندسان ترک در نمایشگاه بین المللی خودرو استانبول باقی نمانده و دوستداران خودروهای کلاس مینی منتظر آغاز بکار اتوشو استانبول و نمایش این خودروی بروز شده ی شرکت تویوتا هستند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت تویوتا با دست پر راهی نمایشگاه خودرو استانبول می شود و طیف وسیعی از محصولات خود، از جمله خودروهای هیبریدی و مدل جدید یاریس را به همراه خود به شهر اوراسیایی استانبول می آورد.

دراین بین مدلی که بیشتر از سایر محصولات این شرکت در زیر ذره بین قرار دارد، تویوتا یاریس جدید است که ورژن هیبریدی آن نیز میهمان نمایشگاه استانبول خواهد بود. بنابر اعلام شرکت تویوتا بر روی این خودرو 90 میلیون دلار سرمایه گذاری صورت گرفته و بیش از 900 بخش از آن با تغییر و به روز رسانی همراه بوده است.




تویوتا یاریس نخستین بار در سال 1999 میلادی از سوی شرکت تویوتا ساخته و روانه بازار شد. یاریس پس از تجربه 2 فیس لیفت، حال با تغییرات زیادی پا به نمایشگاه خودرو استانبول می گذارد.

از زمان تولید یاریس تا به امروز شاهد تولید این خودرو در سه کلاس سدان، هاچبک و کوپه بوده ایم و حال باید منتظر گشایش درب های نمایشگاه استانبول بود تا نظاره گر تویوتا یاریس جدید که تماما ساخت متخصصان و طراحان ترک است باشیم. بنابر اعلام شرکت تویوتا، یاریس جدید در سه ماه ی سوم امسال وارد بازار خواهد شد.






مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران