کد خبر : ۶۰۰۰
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۶
«خودروکار» گزارش می دهد؛
انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، در شرایطی کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد که ممکن است برخی مشتریان برای خرید خودروهای داخلی در قبل یا بعد از انتخابات دچار تردید شده باشند. این در حالی است که به اعتقاد برخی کارشناسان، پس از انتخابات قرار بر ارزان شدن خودروهای تولید داخل نبوده و حتی احتمال افزیش قیمت نیز وجود خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در حال حاضر بازار خودرو کشور به رسم هر ساله و تا حدودی نیز متاثر از انتخابات پیش روی ریاست جمهوری، در رکودی سنگین به سر می برد.


در این شرایط، احتمالا برای بخشی از مشتریان این پرسش مهم پیش آمده که خرید خودرو در شرایط فعلی به صلاح است یا بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری.

در پاسخ به این پرسش برخی کارشناسان معتقدند در حال حاضر که بازار در رکود به سر می برد، وقت مناسبی برای خرید است و نمی توان به انتظار کاهش قیمت پس از انتخابات، نشست. این دسته از کارشناسان بر این باورند که پس از برگزاری انتخابات حتی ممکن است شرکت های خودروساز داخلی اقدام به ارسال درخواست افزایش قیمت محصولات خود کرده و شواری رقابت نیز با آن موافقت کند.


با اين حساب، احتمال افزایش قیمت خودرو پس از انتخابات ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت، مردود نبوده و این موضوع می تواند به ضرر مشتریانی که خرید را به آن دوره موکول کرده اند، تمام شود.

در حال حاضر به گفته رییس شورای رقابت، خودروسازان فعلا درخواستی برای افزایش قیمت محصولات خود ارائه نکرده اند، هرچند البته به واسطه اجرایی کردن مجوزهای قبلی، قیمت محصولات شان را بالا برده اند.


آن طور که از بازار نیز خبر می رسد، خرید و فروش خودرو فعلا در رکود به سر می برد و بعید است به این زودی ها (حداقل تا پایان ماه رمضان) سایه این رکود برچیده شود.


انتهاي پيام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران