کد خبر : ۶۰۱۸
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
مدیر بازارهای خارجی سایک موتور در پاسخ به «خودروکار» مطرح کرد:
مدیر بازارهای خارجی سایک موتور و مدیرعامل ام جی پارس از ساخت پلتفرم مشترک برای بازار ایران با همکاری شرکای ایرانی اش خبر داد.
به گزارش خبرنگار اعزامی خودروکار به شانگهای، لین یونگ در نشستی خبری که در حاشیه نمایشگاه خودروی شانگهای برگزار شد، در پاسخ به پرسش خودروکار مبنی بر اینکه دو شرکت زیرمجموعه سایک یعنی ام جی و مکسوس که در بازار ایران فعالیت می کنند، برنامه ای برای گسترش سرمایه گذاری در ایران دارند؟ بیان کرد: در رابطه با برند ام جی، در حال تنظیم یک جوینت ونچر با شریک ایرانی خود هستیم. شرکت مکسوس نیز در حال مذاکره با گرو بهمن برای تنظیم یک قرارداد جدید است. بایداین موضوع را نیز اضافه کنم که در آینده ای نزدیک قصد داریم با همکاری شرکای ایرانی خود و تحت نظار شرکت اصلی، پلتفرمی مخصوص بازار ایران بسازیم و به طور جدی به این موضوع فکر می کنیم.



او درباره اینکه آیا برند دیگری از شرکت های زیرمجموعه سایک به ایران خواهند آمد نیز گفت: ما در حال حاضر با دو برند در بازار ایران حضور داریم و برای ورود سایر برندهای زیرمجموعه سایک به بازار ایران در حال مذاکره هستیم.

لین یونگ درباره اینکه ایران به هاب صادراتی ام جی تبدلی خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: هنگامی که درباره ایران صحبت می کنیم، ابتدا باید در رابطه با سهم بازار صحبت کنیم. ما باید ابتدا سهم قابل توجهی از بازار ایران را بدست بیاوریم.


او ادامه داد:  هدف ما بدست آوردن 5 درصد از سهم فروش در بازار ایران است و به عنوان تصمیمی که از طرف شرکت ما در چین گرفته شده است، قصد داریم تا خط تولیدی در شهر تبریز اندازی کنیم و در آن جا به منظور جمع آوری، ساخت و حتی صادرات خودرو به شهر ها و کشور های دیگر، سرمایه گذاری کنیم. ضمن اینکه براساس قانون وزارت صنعت ایران ما موظف به صادرات 30 درصد از محصولات خود به کشورهای دیگر هستیم.


لین یونگ تاکید کرد: می توانم قاطعانه بگویم که ما برنامه های بسیار مشخص و خوبی برای ایران داریم.


شرکت سایک موتور، سومین خودروساز بزرگ چین است که پنج شرکت مهم چینی را در زیر مجموعه خود دارد. از میان این شرکت ها، دو برند ام جی با مشارکت ام جی پارس و مکسوس با همکاری گروه بهمن در ایران حضور دارند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران