کد خبر : ۶۰۳۲
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
«خودروکار» گزارش می دهد؛
درب های نمایشگاه بین المللی خودرو استانبول صبح امروز بر روی علاقه مندان به خودرو باز شد تا شرکت های خودروسازی معروف دنیا به مدت 9 روز جدید ترین محصولات خود در سال 2017 میلادی را در شهر اوراسیایی استانبول به معرض نمایش بگذارند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، هفده امین نمایشگاه بین المللی خودرو استانبول صبح امروز 21 آوریل رسما آغاز به کار کرد تا  با وجود همزمانی با نمایشگاه خودور شانگهای، اندکی توجه علاقه مندان به خودرو را به خود جلب کند.

نمایشگاه بین المللی خودرو استانبول 2017 با شعار « از نزدیک نظاره گر آینده باشید»، از سوی انجمن فروشندگان خودرو ترکیه (ODD) از امروز 21 آوریل به مدت 9 روز در شهر استانبول و در محل نمایشگاه TÜYAP واقع در بیلیک دوزو (در منطقه ی اروپایی استانبول) پذیرای بازدیدکنندگان است.



در اتوشو استانبول علاوه بر نمایش خودرو های جدید از کمپانی های حاضر در این نمایشگاه، شاهد جدیدترین تکنولوژی ها در بخش نوآوری، فناوری اطلاعات و خودروهای هوشمند نیز هستیم. همچنین بخش لوازم جانبی خودرو و صنایع مرتبط با خودرو نیز در این نمایشگاه حضور رسانده اند.

نکته ی قابل توجه پیرامون نمایشگاه استانبول توجه خاص بر روی  فناوری رانندگی خودکار است چرا که  این تکنولوژی همواره یکی از موضوع های مورد علاقه مردم در نمایشگاه های خودرو اخیر در دنیا بوده است.

با وجود انصراف شرکت های معروف از حضور در نمایشگاه استانبول، در این نمایشگاه 19 شرکت معتبر خودورساز  شامل آلفا رومئو، استون مارتین، ب ام و، داچیا، فیات، فورد، هوندا، هیوندای، جیپ، لکسوس، مازراتی، مرسدس بنز، نیسان، اوپل، رنو، اسمارت، سانگ یانگ و تویوتا  حضور رسانده اند.

گفتنی است که شرکت های بوگاتی، پورشه، فولکس واگن، آئودی، لامبورگینی، سیتروئن، کیا، سوزوکی، مزدا، ولوو ، لند روور، مینی و جگوار  انصرافی های نمایشگاه امسال  استانبول  هستند.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران