کد خبر : ۶۰۳۴
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
آئودی اعلام کرده این مدل مفهوم‌اش 3 موتور الکتریکی دارد که در حالت استاندارد خروجی برابر 430 اسب‌بخار تولید می‌کند.

به گزارش خودروکار، ظاهرا در نمایشگاه خودرویی شانگ‌های تمرکز روی الکتریکی و هیبریدی‌هاست. با نزدیک شدن به سال 2020 این امر چندان هم غیرطبیعی به نظر نمی‌رسد چرا که خودروسازان جهان تلاش دارند خود را با سیاست‌های زیست‌محیطی جهان تطبیق دهند.

نمایش مفهومی آئودی در شانگ‌های


در این زمان آلمانی‌ها بیشتر از دیگرخودروسازان جهان به الکتریکی‌ها و خودروهای سبز گرایش پیدا کرده‌اند چرا که قصد دارند دوشادوش کارخانه والد خود یعنی فولکس‌واگن اعتبار از دست رفته خود در خصوص آلودگی دیزلی را بازگردانند. به همین دلیل آئودی نسخه مفهومی ئی‌ترون خود را در شانگ‌های به نمایش درآورد.


نمایش مفهومی آئودی در شانگ‌های


این کوپه آئودی که تیزرش در روزهای گذشته به نمایش درآمد، قدرتمند و عضلانی ظاهر شده است. آئودی تلاش دارد در برابر ب‌ام‌و X6 و مرسدس بنز GLE قدرت‌نمایی کند.


نمایش مفهومی آئودی در شانگ‌های


جلو پنجره خودرو پهن و از کناره‌ها با خطوطی محکم به چراغ‌های جدید LED می‌رسد. در نمای عقب نیز چراغ‌ها با یک ریسه روشن به یک دیگر وصل می‌شوند. از آنجایی که با یک مدل مفهومی روبه‌رو هستیم استفاده از دوربین به جای آینه‌های جانبی چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد. خودرو دستگیره‌ای برای ورود به کابین ندارد.


نمایش مفهومی آئودی در شانگ‌های


آئودی اعلام کرده این مدل مفهوم‌اش 3 موتور الکتریکی دارد که در حالت استاندارد خروجی برابر 430 اسب‌بخار تولید می‌کند. البته توان بیشتری نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. با چنین خروجی مدل ارائه شده آئودی در شانگهای برای دستیابی به شتاب صفر تا صد کیلومتر تنها به 4.5 ثانیه زمان نیاز دارد.


نمایش مفهومی آئودی در شانگ‌های


داخل کابین نیز زیباست. صفحات نمایشی بزرگ و با کیفیت، فرمانی که به شکلی با سه برش به سه قسمت تقسیم شده و دکمه‌های زیبایی که هنوز هم در تعداد کمتر به چشم می خورند بر زیبایی کابین بیشتر کمک می‌کنند.


نمایش مفهومی آئودی در شانگ‌های



منبع: عصر ایران

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران