کد خبر : ۶۰۵۸
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با «خودروکار» مطرح کرد؛
یک نماینده مجلس گفت: با پرداخت بخشی از طلب کروز از خودروسازان و همکاری دستگاه‌های اجرایی کشور، کروز ظرف مدت شش ماه توان از دست رفته خود را احیا می‌کند.
نادر قاضی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خودروکار در رابطه با بازدید روزجاری او از مجتمع کروز و مذاکرات صورت گرفته در راستای احیای دوباره این مجتمع تولیدی گفت: در آتش سوزی اخیر قطعه سازی کروز یک انبار سه طبقه دچار حریق شده و خسارت بسیاری در حدود 250 میلیارد تومان از قطعات تولیدی در این انبار دچار آسیب شده است.



او با بیان اینکه با وجود خسارت قابل توجه به یکی از انبارهای کروز، تولید متوقف نشده است، یادآور شد: در جلسه روز آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس بنده شخصاً پیگیر پرداخت بخشی از بدهی‌های خودروسازان که مجموع آن مبلغی در حدود 800 میلیارد تومان است، خواهم بود.



این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر خودروسازان 200 میلیارد تومان از بدهی خود را به مجتمع تولیدی کروز پرداخت کند و از سوی دیگر سازمان تأمین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی برای مدتی به این مجتمع تنفس بدهند، بسیار مناسب خواهد بود.

او تاکید کرد: قرار بر آن است تا میزان تولید سالجاری نسبت به سال 1395 با رشد قابل توجهی همراه باشد، باید در این زمینه گمرک همکاری مناسبی داشته باشد و تسهیلات مورد نیاز در اختیار کروز قرار داده شود که با اجرای مجموع این اقدامات، کروز شش ماهه به روزهای گذشته خود باز خواهد گشت.

قاضی پور در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه آیا کروز در مدت زمان شش ماه می‌تواند، توان از دست رفته خود را احیا کند، گفت: اگر مصوبه وزیر صنعت، معدن و تجارت که هفته گذشته ابلاغ شد، اجرایی شود، به طور حتم کروز توان از دست رفته خود را احیا خواهد کرد.











انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران