کد خبر : ۶۰۹۵
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
شرکت مرسدس بنز خودروی می‌باخ ویژن 6، یکی از طولانی‌ترین خودروهای حال حاضر دنیا را در نمایشگاه خودرو استانبول در معرض نمایش گذاشته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، یکی از چشم نوازترین مدل‌های حاضر در نمایشگاه بین المللی خودرو استانبول، خودروی مدل می‌باخ ویژن 6 شرکت مرسدس است که با طولی به اندازه 6 متر  طولانی‌ترین خودرو حاضر در این نمایشگاه به حساب می‌آید.



این خودرو لوکس تمام الکتریکی نخستین بار در نمایشگاه پاریس 2016 رسما معرفی شد و حال شاهد حضور آن در نمایشگاه خودرو استانبول هستیم تا یکی از میهمانان ویژه امسال این نمایشگاه باشد.


از مهم ترین ویژگی‌های این خودرو که در نگاه اول جلب توجه می‌کند، جلوپنجره آن که دارای خطوط عمودی استف همچنین رینگ‌های 24 اینچی و درب‌های گالوینگ آن قابل توجه است.



می‌باخ ویژن 6 در زیر کاپوت خود از چهار موتور الکتریکی با توان کل 750 اسب بخار بهره می‌برد که رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت را تنها در 4 ثانیه ممکن ساخته است. برد این خودروی الکتریکی مرسدس با هر بار شارژ کامل 500 کیلومتر است و همچنین از فناوری شارژ سریع نیز بهره می‌برد. این فناوری امکان شارژ باتری برای طی کردن مسیر 100 کیلومتری را تنها در 5 دقیقه میسر ساخته است.

گفتنی است که مرسدس می‌باخ ویژن 6 در حال حاضر یکی از توانمندترین خودرو‌های الکتریکی بازار به حساب می‌آید.





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: haber7.com  


انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران